تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۱۱۷۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجتبی جباری: از فتح الله زاده تشکر می‌کنم
از اینکه شنیدم 10 میلیون از جریمه ام توسط مدیرعامل باشگاه استقلال بخشیده شده از ایشان تشکر می کنم و مطمئن باشید همیشه سعی و تلاشم این است که برای استقلال بهترین بازیهایم را انجام دهم
هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه در دیدار مقابل پرسپولیس توانستیم از موقعیت های خود به نحو احسن استفاده کنیم گفت: پرسپولیس در این دیدار بسیار خوب ظاهر شد و مقابل ما تا پایان 90 دقیقه پیش رفت.

به گزارش مهر، مجتبی جباری پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال برابر پرسپولیس با بیان این مطلب افزود: بازی بسیار خوبی بود. پرسپولیس هم مقابل ما خوب ظاهر شد. ما موقعیت های بسیاری داشتیم و توانستیم از موقعیت های گل خود به نحو احسن استفاده کنیم و توانستیم با توانی که در بازیکنانمان وجود داشت این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

http://media.farsnews.com/Media/8712/ImageReports/8712141729/14_8712141729_L600.jpg

وی سرماخوردگی شدید را  یکی از مشکلات خود دانست و افزود: در حال حاضر از شرایط بدنی خوبی برخوردارم اما سرماخوردگی شدید و کمی هم مشکل مصدومیتم باعث شده بود تا مردد باشم که آیا می توانم در این دیدار مقابل پرسپولس حاضر شوم یا خیر که خوشبختانه با زحماتی که کادر فنی استقلال برایم متحمل شد به این بازی برسم.

هافبک تیم استقلال در خصوص اینکه آیا مشکلات پیش آمده تاثیری در کار شما در استقلال داشت یا خیر گفت: خوشبختانه همه مشکلات حل شده و با توجه به برد بسیار خوبی که در این دیدار بدست آوردیم هم مشکلاتمان حل شد و هم تیممان از روحیه بسیار بالایی برخوردار شد.

وی در پایان ضمن تشکر از مدیر عامل باشگاه در خصوص بخشیده شدن بخشی از جرایمش گفت: از اینکه شنیدم 10 میلیون از جریمه ام توسط مدیرعامل باشگاه استقلال بخشیده شده از ایشان تشکر می کنم و مطمئن باشید همیشه سعی و تلاشم این است که برای استقلال بهترین بازیهایم را انجام دهم.
برچسب ها: مجتبی جباری
:
:
:
آخرین اخبار