تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۱۷۹۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منتخب مردم شوش در خانه ملت عنوان‌کرد:
عملیاتی کردن سند چشم‌انداز جهت توسعه خوزستان
به دنبال آن هستیم تا سند چشم‌اندازی که برای استان تعریف شده را عملیاتی و در صورت نیاز آن را در چهارچوب قانون اصلاح کنیم تا شاهد توسعه استانی در بخش‌های مختلف باشیم
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال آن هستیم تا سند چشم‌اندازی که برای استان تعریف شده را عملیاتی و در صورت نیاز آن را در چهارچوب قانون اصلاح کنیم تا شاهد توسعه استانی در بخش‌های مختلف باشیم.

سیدراضی نوری اظهار کرد: مطالبات مردم از نمایندگان در چهارچوب قانون مشخص است و مردم خوزستان با توجه به ظرفیت‌های این استان خواستار حل مشکلات خود در بخش‌های مختلف هستند. با توجه به این‌که استان پتانسیل‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف دارد و درآمدزایی بالایی نیز برای کشور ایجاد می‌کند مردم خوزستان می‌خواهند در چهارچوب قانون به مشکلاتشان رسیدگی شود.

وی افزود: حل مسأله اشتغال، حل مشکل کیفیت آب و بحث انتقال آب از مهمترین دغدغه‌های مردم استان است که باید برای حل آن‌ها تلاش کرد.

نوری تصریح کرد: مسأله ریزگردها نیز یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های مردم شهرستان است و باید به آن رسیدگی کرد.

وی گفت: برای حل مشکل استان، باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در درون استان بهره برد و می‌توان در کنار مسئولین استان کارهای اساسی انجام داد.

نوری عنوان کرد: تا زمانی که همفکری و همراهی میان مسئولین استان، نمایندگان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به وجود نیاید نمی‌توان شاهد حل مشکلات در استان بود.

وی گفت: به دنبال آن هستیم تا سند چشم‌اندازی که برای استان تعریف شده را عملیاتی و در صورت نیاز آن را در چهارچوب قانون اصلاح کنیم تا شاهد توسعه استانی در بخش‌های مختلف باشیم.

نوری در خصوص مهمترین اولویت کاری خود در شوش خاطرنشان کرد: مسأله اشتغال‌زایی مهمترین اولویت کاری در شوش است زیرا این شهرستان زیرساخت‌های مناسبی دارد که با تکمیل و بهره‌گیری از آن‌ها می‌توان اشتغال‌زایی کرد.

وی بیان‌کرد: به دنبال ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای در شهرستان و عمران آن هستیم تا شاهد رشد و توسعه شهرستان و حل مشکلات آن باشیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار