تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۱۷۹۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار آبادان خبر داد:
بهره‌برداری از ظرفیت پارکینگ‌های جدید آبادان در نوروز
فرماندار ویژه آبادان گفت: با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی آماده میزبانی از مهمانان نوروزی در آبادان هستیم
فرماندار ویژه آبادان گفت: با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی آماده میزبانی از مهمانان نوروزی در آبادان هستیم.

عزیزاله شهبازی اظهار کرد: شهر آبادان نقطه هدف بیشتر مسافران نوروزی ورودی به خوزستان است و در دو سال گذشته نیز با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان، میزبان نمونه خوزستان در نوروز بوده است.

وی ادامه داد: با تعامل سازمان منطقه آزاد اروند و شهرداری آبادان در خدمات‌رسانی به گردشگران نوروزی، به جایگاه خوبی رسیده‌ایم و امسال نیز تلاش می‌شود مشکلات و معضلات شهری در حد امکان رفع شود تا شایسته پذیرایی از هموطنان در آبادان باشیم.

معاون استاندار خوزستان با اشاره به مسایل ترافیکی آبادان گفت: در روزهای گذشته به منظور تسهیل رفت و آمد در شهر و حل مشکلات ترافیکی، چند اصلاح هندسی در سطح شهر انجام شده و امیدواریم مدیریت پلیس‌راه شهرستان نیز با استفاده حداکثری از نیروها، بتوانند وظایف خود را به نحوه احسن انجام دهد.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به افزایش ظرفیت پارکینگ‌های موجود در شهر آبادان عنوان کرد: 7 پارکینگ در آبادان در حال ساخت است و در روزهای آینده قسمتی از ظرفیت این پارکینگ‌ها به منظور حل مشکل پارک خودروها در مسیرهای اصلی شهر، بهره‌برداری شده و در اختیار هموطنان قرار خواهد گرفت.

وی از طرح شناسنامه‌دار شدن دستفروشان خیابان امام و احمدآباد آبادان خبر داد و گفت: همچنین تحویل تاکسی‌های پلاک اروند، جلوگیری از ورود تانکرهای حمل سوخت به منطقه شهری و استقرار تیم‌های عملیاتی آبفا و آتش‌نشانی در مناطق آسیب‌پذیر از دیگر برنامه‌های نوروزی است که در جلساتی با دستگاه‌های امنیتی و اجرایی آبادان به تصویب رسیده است.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: آبادان
:
:
:
آخرین اخبار