تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۱۱۷۹۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان عنوان کرد:
رعایت نشدن حق‌آبه تالاب شادگان
متأسفانه حق‌آبه تالاب شادگان رعایت نشده و علاوه بر آن آب فاضلاب به تالاب شادگان وارد می‌شود
فرماندار شادگان گفت: متأسفانه حق‌آبه تالاب شادگان رعایت نشده و علاوه بر آن آب فاضلاب به تالاب شادگان وارد می‌شود.

بهروز فرج‌اللهی روز دوشنبه در جلسه ستاد سفرهای نوروزی این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر در تالاب شادگان شکار پرندگان و صید ماهی به‌صورت غیرمجاز انجام می‌شوند و زمان تخم‌ریزی آنها از بین رفتند.

وی به زیرساخت‌های پروژه گردشگری تالاب شادگان اشاره کرد و گفت: هم اکنون این پروژه در روستای صراخیه توسط پیمانکار عملیات زیر‌ساختی آن در حال انجام است که پیشرفت فیزیکی مطلوب و قابل قبول است.

فرماندار شادگان افزود: از نیروهای بسیج و هلال‌احمر جهت راهنمایی و کمک به مسافران و گردشگران این تالاب استفاده خواهد شد تا به بهترین شکل ممکن به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی شود.

وی به ایجاد غرفه‌ها در بازارچه تالاب اشاره و تصریح کرد: ایجاد غرفه‌های عکاسی، غذاهای سنتی و صنایع‌دستی در اسکله این پروژه بسیار ضروری است.

فرج‌اللهی در پایان به ساختمان مجتمع بازدیدکنندگان تالاب شادگان که در روستای صراخیه احداث شد اشاره و خاطرنشان کرد: این ساختمان که به‌صورت موقت تحویل اداره محیط‌زیست شد تاکنون بلا استفاده مانده و چنانچه این اداره از آن استفاده نکند آن‌ را جهت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی به اداره میراث فرهنگی و گردشگری تحویل دهد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: تالاب شادگان
:
:
:
آخرین اخبار