تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۱۱۸۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهرداری عکسبرداری از پل سفید را ممنوع کرد
یک عکاس گفت: ماموران شهرداری به عکاسان می‌گویند که ماموریم و معذور چراکه هیچ کس حق عکاس‌برداری از پل سفید اهواز را ندارد.

 امیر عبیداوی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: عده‌ای از عکاسان استان خراسان مهمان ما در اهواز بودند. این عکاسان برای عکاسی از مراسم عاشورا و ماه محرم در استان خوزستان آمده بودند. این عکاسان برای عکس‌بردرای از پل معلق اهواز به آن جا رفتند که متوجه شدند شهرداری در آن جا هم دوربین مدار بسته گذاشته هم این که چند مامور گذاشته که مانع عکاسی می‌‌شوند.

 وی افزود: ماموران و نگهبانان شهرداری بدون هیچ توضیحی مانع عکس گرفتن عکاسان شدند. عکاسان نه تابلویی و نه بنری برای ممنوعیت عکاسی در آن منطقه مشاهده نمی‌کردند اما با نگهبانانی مواجه شدند که تنها جواب آن‌ها این بود که ما ماموریم و معذور چون هیچ کس حق عکاسی از پل سفید اهواز را ندارد.

 این عکاس اظهار کرد: نگهبانان پل سفید اهواز گفتند که عکاسی از این پل فقط با مجوز از شهرداری مرکزی امکان‌پذیر است و در ادامه گفتند دوستان عکاسی که کارت خبرنگاری یا مطبوعات داشته باشند را نیز نمی‌توانیم اجازه بدهیم.

 عبیداوی خاطرنشان کرد: مدتی است که کانکسی در اول پل سفید از سمت میدان شهدا و در طرف دیگر پل نیز کانکس دیگری قرار داده‌اند که در هر کدام ماموری هست که مانع عکاسی از پل می‌شود. نگهبانان کانکس می‌گویند که دوربین مدار بسته‌ای قرار داده شده که از شهرداری کنترل می‌شود و ما موظف هستیم که اجازه ندهیم کسی از این جا عکاسی کند.

 او ادامه داد: به نگهبانان گفته‌اند نگذارید کسی عکس بگیرد و خرابی‌های پل را نشان دهد. نمی‌دانم شهرداری بر چه اساسی این دستور را داده است؟

 این عکاس گفت: قبلا ما آزادانه عکس می‌گرفتیم. تا جایی که یادمان هست هیچ عکاسی در اهواز نیست که از پل سفید عکس نگرفته باشد. ولی این ظاهرا قانون جدیدی است.

 عبیداوی عنوان کرد: مگر پل سفید اهواز مشکل دارد؟ ما از بچگی یادمان است که از این پل بالا می‌رفتیم و هیچ مشکلی پیش نمی‌آمد اما حالا برای چه مامور حراست آن جا گذاشته‌اند؟ مگر آن جا سنگ قیمتی وجود دارد که می‌ترسند آن را ببرند؟

 وی اظهار کرد: خلاصه ما شرمنده مهمانان خود شدیم. اما واقعا مگر اهواز جاذبه گردشگری دیگری به جز پل سفید دارد؟ اهواز به پل‌هایش معروف است. عکاسی از پل را ممنوع کرده‌اند و در فلکه شهدا هم ماموران مانع عکاسی ما می‌شوند. اگر ورودی شهر اهواز تابلویی بگذارند و بنویسند که ورود به شهر اهواز با دوربین ممنوع است خیلی بهتر می‌شود!
برچسب ها: پل سفید
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
سامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
0
0
پل سفید عتیقه است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
0
0
نگهبانان پل اسم هایشا ن را بنویسید به همراه عکس
:
:
:
آخرین اخبار