تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۱۸۱۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آمادگی مراکز اقامتی رامهرمز برای اسکان مسافران نوروزی
ادارات باید در تمام طول سال آمادگی پذیرایی از مهمانان را داشته باشند و فقط مختص عید و ایام نوروز نباشد
فرماندار رامهرمز در جلسه ستاد تسهیلات و سفرهای نوروزی اظهار کرد: ادارات باید در تمام طول سال آمادگی پذیرایی از مهمانان را داشته باشند و فقط مختص عید و ایام نوروز نباشد.

مصطفی سمالی با انتقاد از نبود روشنایی مناسب در میادین، خیابان‌ها و معابر عمومی گفت: هر چه سریع‌تر اداره برق، شهرداری و سایر ادارات مربوطه نسبت به رفع معایب و ایجاد روشنایی کامل در سطح شهر اقدام کنند.

وی بیان کرد: توسط اداره آموزش و پرورش مرکز آموزش رفاهی با 24 سوئیت، 2 آموزشگاه درجه یک با 19 اتاق تجهیز شده، شش آموزشگاه درجه دو (نیمه مجهز) با 65 اتاق و 2 آموزشگاه درجه سه عادی با 20 اتاق آماده پذیرایی از مسافران نوروزی و راهیان‌نور شده‌اند.

فرماندار رامهرمز افزود: در این زمینه و برای رفاه حال مردم و مسافران 13 نانوایی کشیک در سطح شهر و ورودی‌های شهر در ایام نوروز با یک ‌ساعت کار اضافه‌تر فعال خواهند بود.

سمالی اظهار کرد: حدود 50 تن میوه نوروزی نیز توسط سازمان تعاون روستایی به تدریج وارد شهر خواهد شد که بین مردم به نرخ مصوب دولتی توزیع می‌شود.

او در پایان با اشاره به مانور طرح پایش بازار از کلیه شهروندان خواست تا هر گونه تخلف را با شماره تلفن 124 اداره رسیدگی به تخلفات گزارش کنند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار