تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۱۸۲۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چمران در آبادان: شوراها انسجام خود را حفظ کنند
اگر شوراها بتوانند انسجام و هماهنگی خود را حفظ کنند، قطعا و یقینا در بخش های مختلف جامعه حضور خواهند داشت و می توانند تصمیمات درستی بگیرند
رییس شورای عالی استان ها گفت: اگر شوراها بتوانند انسجام و هماهنگی خود را حفظ کنند، قطعا و یقینا در بخش های مختلف جامعه حضور خواهند داشت و می توانند تصمیمات درستی بگیرند.

مهدی چمران در نشست هم اندیشی شورای عالی استان ها که امروز (20 اسفند) در آبادان برگزار شد، اظهار کرد: در کشور 177 هزار شورایی وجود دارند که این تعداد، جمعیت کمی نیست. شوراییان ضمن آنکه منتخب مردم هستند، در همه جا حضور دارند و باید انسجام خود را حفظ کنند.

وی افزود: اگر شوراها بتوانند انسجام و هماهنگی خود را حفظ کنند، قطعا و یقینا در بخش های مختلف جامعه حضور خواهند داشت و می توانند تصمیمات درستی بگیرند.

چمران به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: باید از حضور حداکثری مردم در انتخابات تشکری ویژه کرد چرا که انتخاب مردم هر آنچه که بود و هست محترم است و می تواند کارایی مناسب را در کشور داشته باشد. مردم همیشه در صحنه هستند و همواره در اتفاقات مهم رقم خورده در کشور حضور دارند.

وی ادامه داد: هر زمان که دشمن بر ما تاخت، در همان موقع ملت به پا خاست و حماسه جدیدی را خلق کرد و امیدواریم که منتخبان مردم با بیداری و هوشیاری در صحنه باشند و آحاد جامعه بتوانند نمایندگان را راهنمایی کنند.

رییس شورای عالی استان ها عنوان کرد: با وجود تحریم و کمبودها در جای جای کشور کار کرده ایم و نباید روحیه تلاش در راه خدا و حمایت از کشور، مکتب و مردم در ما از بین برود. مطمئنم که اگر جامعه را برای مردم، خوب بسازیم برای همه مسئولان نیز خوب خواهد بود چرا که اگر فضای شهر سالم باشد، بسیاری از فضاهای وابسته به شهر نیز سالم خواهد بود.

وی افزود: بودجه بندی اولین حرکتی است که ما باید آن را انجام دهیم. افزایش 20 میلیارد تومانی بودجه شهرها به کمیسیون تلفیقی شورا ارسال شده و امیدواریم مصوب شود. مصوب شدن آن به همت و تاثیرگذاری اعضای شورای شهر بر روی نمایندگان بستگی دارد تا هر چه سریعتر این افزایش بودجه مصوب شود.

وی در این خصوص گفت: بهتر است نمایندگان شهر خود را در جهت تصویب بودجه پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی توجیه کنیم تا در کمیسیون تلفیق به این طرح رای دهند چرا که اگر این طرح تصویب شود، شورای شهرستان ها حمایت می شود و می توان کارهای سازنده تری انجام داد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: مهدی چمران
:
:
:
آخرین اخبار