تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۱۱۸۷۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم ماهشهر در مجلس:
تعطیل کردن تنها بیمارستان مجهز صنایع پتروشیمی ماهشهر فاجعه‌آور است
نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، بندر امام و امیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیل کردن تنها بیمارستان مجهز صنایع پتروشیمی ماهشهر فاجعه‌آور است
نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، بندر امام و امیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تعطیل کردن تنها بیمارستان مجهز صنایع پتروشیمی ماهشهر فاجعه‌آور است.

حبیب آقاجری امروز اظهار کرد: در شهرهای این حوزه انتخابیه تنها یک بیمارستان مجهز وجود دارد که آن هم بیمارستان صنایع پتروشیمی است و مدت‌هاست مسئولان وزارت نفت قصد گرفتن این نعمت از مردم محروم را دارند.

وی افزود: این بیمارستان نه‌تنها پرسنل شرکت نفت و خانواده‌های آنها را پوشش می‌دهد، بلکه مردم شهرستان‌های امیدیه، هندیجان و روستاهای تابعه، حتی در بعضی موارد مردم شهرستان آغاجری نیز برای درمان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند.

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، بندر امام و امیدیه خاطرنشان کرد: دولت وظیفه دارد بر امکانات موجود در سطح منطقه بیافزاید نه اینکه آنها را تعطیل و به مخروبه تبدیل کند، بنده به شدت با این‌ کار وزارت نفت مخالف هستم و حتی در کمیسیون انرژی مجلس با همکاری دیگر همکارانم پیگیر موضوع خواهم بود.

آقاجری در ادامه افزود: با هیچ عقل سلیمی جور در نمی‌آید که در شهرستان‌هایی که صنایع عظیم نفتی و پتروشیمی با آن حجم عظیم آلایندگی، برای کشور درآمد کسب می‌کنند مردم این منطقه در فقر و محرومیت باشند، آن‌وقت تنها دلخوشی این مردم که همان بیمارستان است که آن را به‌ راحتی تعطیل کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: طی چندین مرحله تذکر کتبی، شفاهی و نطق پیش از دستور به مسئولان وزارت نفت و هیئت دولت اعلام شد تعطیلی تنها بیمارستان مجهز صنایع پتروشیمی که امید مردم منطقه است فاجعه‌آور خواهد بود و مسئولیت عواقب بعدی آن برعهده وزارت نفت است.

آقاجری در ادامه بیان کرد: این قول را به مردم حوزه انتخابیه خود می‌دهم که با تمام توان در برابر تعطیل نکردن این بیمارستان خواهم ایستاد به هر قیمتی باشد.

وی اضافه کرد: انجام این‌کار را برای مسئولان وزارت نفت شاهکار نمی‌دانم، بلکه بیشتر ظلم و بی‌عدالتی در حق کارکنان صنایع پتروشیمی منطقه و مردم خواهد بود.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: مردم ماهشهر و شهرستان‌های همجوار سزاوار هم‌چون ظلم بزرگی نخواهند بود و امیدوارم وزارت نفت از این تصمیم کارشناسی نشده منصرف شود.

نماینده مردم ماهشهر در ادامه عنوان کرد: بیشتر پزشکان متخصص صرفا برای کار در این بیمارستان به شهرستان ماهشهر می‌آیند که چنانچه این بیمارستان تعطیل شود، مشکلات مردم شهرستان‌های ماهشهر و دیگر شهرهای اطراف با فاجعه عظیم نبود پزشک رو به‌ رو خواهند شد که این‌کار خود عواقب بدی در پی خواهد دارد.

آقاجری در ادامه اظهار کرد: وزارت نفت باید سعی کند بیمارستان مذکور را تقویت کند تا بتواند قسمتی از درد و رنج مردم محروم این خطه شهیدپرور و ولایت‌مدار را تسکین بخشد نه این که بر زخم مردم نمک بپاشد.

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، امیدیه، بندر امام خمینی در پایان از پیگیری سریع مشکلات مردم منطقه توسط خبرگزاری فارس استان خوزستان تقدیر و تشکر کرد.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
مهندس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۲
0
0
واقعامتاسفم برای مسولین نفت.حیف ازعمرم که توی صنایع پتروشیمی گذشت.اشتباه کردم که اونموقع باداشتن امکان انتخاب بهترین شغلهااومدن به پتروشیمی ومنطقه ماهشهرروانتخاب کردم.زمانی که مدیران عامل ومسولین شرکتهاهمگی پروازی ودرتهران ساکن باشندنتیجه همین خواهدبود.
:
:
:
آخرین اخبار