تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۱۸۹۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون گردشگری میراث فرهنگی خوزستان:
۱.۱ میلیون نفر در خوزستان اسکان پیدا کردند
تا روز گذشته بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در خوزستان اسکان پیدا کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد داشته ایم. هوای مطبوع استان نیز در افزایش استقبال مهمانان نوروزی بی تأثیر نبوده است
معاون گردشگری میراث فرهنگی خوزستان گفت: بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در این استان اسکان پیدا کردند.

محمدعلی خلیلی اظهار کرد: تا روز گذشته بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در خوزستان اسکان پیدا کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد داشته ایم. هوای مطبوع استان نیز در افزایش استقبال مهمانان نوروزی بی تأثیر نبوده است.

وی افزود: تاکنون مثلث طلایی خوزستان یعنی زیگورات چغازنبیل، محوطه ثبت تاریخی شوش و آبشارهای شوشتر بیشترین بازدیدها را داشته اند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی خوزستان با اشاره به اینکه مجوزهای مختلفی برای برگزاری تورهای گردشگری در شهرها صادر شده است، تصریح کرد: نظارت بر مراکز گردشگری و خدمات رسانی به گردشگران نیز به صورت سرزده مدام در حال انجام است.

خلیلی ادامه داد: تمامی کارشناسان و مسئولان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان و ادارات شهرستانی از قبل نوروز تا پایان ایام نوروز مشغول به فعالیت و خدمات رسانی هستند.

وی بیان کرد: ستاد نوروزی خوزستان ۱۹ کمیته دارد که اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان فعالیت های دبیرخانه این ستاد را بر عهده دارد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی خوزستان عنوان کرد: در اکثر شهرهای استان مانند شوش، شوشتر و دزفول بازارچه های صنایع دستی دایر شده است. همچنین به منظور نزدیک کردن گردشگران به صنایع دستی استان خوزستان دو غرفه صنایع دستی را در هتل پارس برپا کردیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار