تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۱۱۸۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اگر زمان به عقب برمی‌گشت عضو کمیته فنی نمی‌شدم
محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شکست سه بر صفر پرسپولیس گفت: نتیجه بدی بود و حرفی برای گفتن ندارم. پرسپولیس در این فصل از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشت.
وی در مورد اینکه چرا کمیته فنی در ابتدای فصل حمید استیلی را انتخاب کرد، گفت: گزینه کمیته فنی در ابتدای فصل علی دایی بود و همان زمان هم خیلی‌ها از این بابت تعجب کردند اما ایشان نیامد.
عضو سابق کمیته فنی پرسپولیس در مورد اینکه اما دایی حاضر شد مجانی کار کند ولی چرا او را انتخاب نکردید، گفت: نشد دیگر، من حتی در وسط فصل با دایی تماس گرفتم که به پرسپولیس بیاید اما او گفت به راه آهن تعهد دارد.
پنجعلی در مورد اینکه چرا بعد از دایی گزینه درخشان انتخاب نشد گفت: این هم رای کمیته فنی بود و استیلی دو رای آورد.
وی در مورد اینکه اگر زمان به عقب برمی‌گشت چه تصمیمی می‌گرفت گفت: اگر زمان به عقب برمی‌گشت اصلا به کمیته فنی پرسپولیس نمی‌آمدم.
پنجعلی در مورد اینکه اکنون با رفتن حمید استیلی مشکل پرسپولیس حل خواهد شد یا نه گفت: استیلی باید زودتر می‌رفت. پرسپولیس یک تیمی مردمی است. حق نداریم با احساسات مردم بازی کنیم، این تیم برای هیچ‌کس نیست و مردم صاحب اصلی آن هستند و باید برایش تصمیم بگیرند. شاید شوک تغییر مربی به پرسپولیس جواب بدهد البته من استیلی را دوست دارم و به او علاقمندم ولی بهتر بود زودتر می‌رفت.
:
:
:
آخرین اخبار