تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۱۹۱۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار آبادان:
نوروز امسال در آبادان کمبود پارکینگ نداشتیم
شهردار آبادان با اشاره به افتتاح دو پارکینگ خودرویی در اين شهر گفت: خوشبختانه تعطیلات نوروز امسال هیچ کمبودی در زمینه پارک خودروهای مسافران و مهمانان مشاهده نشد
شهردار آبادان با اشاره به افتتاح دو پارکینگ خودرویی در اين شهر گفت: خوشبختانه تعطیلات نوروز امسال هیچ کمبودی در زمینه پارک خودروهای مسافران و مهمانان مشاهده نشد.

محمود رضا شیرازی امروز با اشاره به افزایش شمار مسافران نوروزی در مقایسه با نوروز پارسال اظهار کرد: تمامی کارکنان شهرداری و سازمانهای تابعه تلاش خود را برای فراهم سازی فضایی مناسب، دلپذیر و مطلوب برای مسافران و گردشگران نوروزی به کار گرفتند که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به انجام گفتگوهای رو در رو با مسافران در خصوص خدمات ارائه شده شهرداری و ابراز خرسندی از اعلام رضایت مسافران از خدمات سفر ارائه شده، افزود: البته نواقصی نیز در کار بود که به طور قطع پیگیری و رفع شد.

شهردار آبادان تصریح کرد: در نوروز امسال ۳۰ درصد افزایش تناژ زباله را داشتیم که با به کارگیری اصولی و منظم نیروهای شهرداری، زباله ها به موقع جمع آوری شد.

شيرازی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقبال چشمگیر از راه اندازی اينترنت پرسرعت رايگان در سطح پارکها یادآور شد: به منظور ارائه خدمات الكترونيک، اینترنت رايگان نوروزی در محل کمپ ها و پارک های معلم، گلها، شهید منتظری و شهرداری توسط سازمان فاوا شهرداری راه اندازی شد که با استقبال چشمگیر مسافران مواجه شد.

وی به فعال سازی این سامانه از ابتدای نوروز تا پایان تعطیلات با اشاره كرد و گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر از خدمات اینترنتی رایگان در طول نوروز استفاده کردند.

به گفته شهردار آبادان سامانه های پیامک خوشامدگویی به میهمانان و همچنین نصب دستگاه های ارسال بلوتوث نرم افزار در مبادی ورودی شهر و شهرداری مرکزی، ارسال نرم افزار موبایلی مرتبط با شهر آبادان و ‌آموزش کوتاه مدت کودکان و نوجوانان علاقمند به رایانه از دیگر اقدامات ارائه شده سازمان فاوا شهرداری به مسافران در ایام نوروز بود.

شيرازی همچنين با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی برای مسافران و میهمانان نوروزی در آبادان افزود: این اقدام از سوی ستاد نوروزی و به منظور تامین فضایی شاد و مفرح در محل پارکها و تفرجگاههای شهر برای مسافران و میهمانان نوروزی و حتی شهروندان انجام شد.

وی با بیان اینکه از ماه ها پیش از نوروز برنامه ریزی های مختلفی برای میزبانی از مسافران و میهمانان نوروزی در قالب برگزاری جلسات مستمر را به انجام رسانیدم، اظهار کرد: در ایام نوروز ۴۰ هزار کتابچه و نقشه حاوی اطلاعات گردشگری همچون اماکن تاریخی، تفریحی و مذهبی و راهنمای شهرستان در میان مسافران نوروزی توزیع شد.

شهردار آبادان از مجاورت آبادان با دو رودخانه اروند و بهمنشیر، از آن به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری قابل توجه مسافران و میهمانان نوروزی نام برد که با استقبال خوب آنان مواجه شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار