تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۱۹۱۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان:
فرودگاه جدید اهواز توسط سرمایه‌گذار خارجی احداث می‌شود
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با بیان اینکه فرودگاه جدید اهواز در جاده ماهشهر واقع شده است، گفت: فرودگاه جدید اهواز توسط سرمایه گذار خارجی احداث خواهد شد
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با بیان اینکه فرودگاه جدید اهواز در جاده ماهشهر  واقع شده است، گفت: فرودگاه جدید اهواز توسط سرمایه گذار خارجی احداث خواهد شد.

محمدرضا رضایی اظهار کرد: فرودگاه جدید اهواز آماده جذب و ورود سرمایه گذاری خارجی است تا عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی افزود: شرکت فرودگاه‌های کشور در حال رایزنی است تا از طریق یک شرکت خارجی ساخت فرودگاه جدید اهواز را آغاز کند.

رضایی تصریح کرد: زمین در نظر گرفته‌شده برای این فرودگاه در انتظار تأیید از سوی هوا و فضا است و پس از تأیید آن و برنامه ریزی شرکت سازنده، عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی با اشاره به طرح توسعه فرودگاه فعلی اهواز عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به دنبال توسعه ترمینال داخلی هستیم که مدیران پیشین آن را استارت زده بودند و همچنین طرح توسعه ترمینال خارجی نیز در حال اتمام است.
 
رضایی ادامه داد: هر دو ترمینال به گونه‌ای برنامه ریزی شده‌اند که از نظر ابنیه مجزا می‌شوند و برای ترددهای داخلی و خارجی دو سالن مجزا خواهیم داشت.

وی گفت: فرودگاه اهواز در ارزیابی فرودگاهی، فرودگاهی پرپرواز است و در بین 54 فرودگاه کشور از نظر پرواز، با 80 پرواز رفت و برگشت داخلی و خارجی در روز، پنجمین فرودگاه کشور است.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان خاطرنشان کرد: فرودگاه اهواز دارای یک باند است که مقاومت آن از نظر فنی 50 است و می‌تواند میزبان هواپیماهای پهن پیکر باشد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فرودگاه اهواز
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
1
8
اگر مترو ساخته شد فرودگاه هم ساخته می شود شاید صد سال دیگر
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
با سلام.
آقاي علي،
ساخت و ساز مترو با فرودگاه مثل زمين و آسمان است. پس لطفا احساسي برخورد نكنيد. كار دست كاردان است پس خواهشا اندكي صبر چون سحر نزديك است.
:
:
:
آخرین اخبار