تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۱۹۲۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس:
تضعیف قدرت دفاعی کشور به نفع دشمنان انقلاب خواهد بود
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه تضعیف قدرت دفاعی کشور به نفع دشمنان انقلاب خواهد بود، گفت: قدرت موشکی ایران امنیت را برای همه آزادگان جهان به ارمغان آورده است
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه تضعیف قدرت دفاعی کشور به نفع دشمنان انقلاب خواهد بود، گفت: قدرت موشکی ایران امنیت را برای همه آزادگان جهان به ارمغان آورده است.

محمدسعید انصاری امروز اظهار کرد: بحث قدرت موشکی ایران اسلامی یک موضوع بسیار مهم است.

وی گفت: قدرت بازدارنده ایران اسلامی علاوه بر اینکه عامل صیانت کشور جمهوری اسلامی ایران است، امنیت را در کل منطقه و برای تمام آزادگان جهان اسلام به ویژه مردم مظلوم فلسطین به ارمغان آورده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هرگونه تضعیف قدرت نظامی و دفاعی کشور دقیقاً بر اساس مصالح و منافع دشمنان انقلاب اسلامی است.

انصاری گفت: هیچ کسی حق ندارد در خصوص قدرت دفاعی کشور مواضع ذلت‌گونه بگیرد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: تجربه هشت سال دفاع مقدس به ما نشان داده که بایستی در قدرت دفاعی به خودکفایی کامل برسیم تا امکان نفوذ و تعدی دشمنان داده نشود.

وی گفت: خوشبختانه در حال حاضر در اوج خودکفایی در زمینه تأمین تسلیحات مهم نظامی قرار داریم و این موضوع باعث عصبانیت دشمنان و استکبار جهانی شده است.

انصاری افزود: ایران اسلامی به هیچ عنوان ه‌بدنبال تهاجم و تعدی به کشوری نیست، بلکه مهم‌ترین هدفش صیانت از تمامیت ارضی کشور است و در این خصوص با هیچ احدی تعارف نخواهد داشت.

وی انتظار مردم از نیروی مسلح را افزایش قدرت بازدارندگی و تأمین امنیت کامل  دانست و اظهار داشت: امنیت امروز ایران اسلامی حاصل درایت و تدبیر نیروهای مسلح کشورمان است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار