تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
کد خبر: ۱۱۹۵۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بایرامی: حق فولاد جایگاه دوازدهمی نیست
بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: حق فولاد، جایگاه دوازدهمی نیست و این تیم اکنون باید برای کسب جایگاه‌های اول و دوم می‌جنگید
بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: حق فولاد، جایگاه دوازدهمی نیست و این تیم اکنون باید برای کسب جایگاه‌های اول و دوم می‌جنگید.

مهرداد بایرامی درخصوص دیدار روز گذشته فولاد برابر سیاه‌جامگان، اظهارکرد: بازی خیلی با کیفیت نبود ولی دیداری بود که برای ما حکم فینال داشت و با این برد توانستیم خودمان را تقریبا از منطقه سقوط دور کنیم. خدا را شکر می‌کنم که موفق شدیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و خوشحالم که ماندمان در لیگ تقریبا قطعی شد.

وی گفت: البته از قبل هم امید داشتیم که فولاد در لیگ بماند ولی شرایط نیم‌فصل اول‌مان خوب نبود و همین موضوع نگران‌کننده شده بود. حق فولاد جایگاه دوازدهمی نیست و فولاد باید اکنون برای کسب جایگاه‌های اول و دوم می‌جنگید ولی متاسفانه در این رده قرار داریم.

بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که امیدوارم سال آینده فولاد بهتر نتیجه بگیرد و مدعی قهرمانی باشد، عنوان‌ کرد: زمانی که به این تیم آمدم و شرایط و پتانسیل باشگاه و بازیکنان را دیدم، همه چیز عالی بود و حیف است که اکنون جایگاه این تیم، این جای جدول است.

وی استرس تیمش را برای ادامه رقابت‌ها نسبت به گذشته کمتر دانست و خاطرنشان‌کرد: اکنون با توجه به دور شدن‌مان از منطقه خطر، استرس‌مان کمتر است، البته پنج بازی آینده نیز برای ما با اهمیت است و نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم، چرا که اگر حداقل یکی دو پله هم بالاتر برویم، خوب است.

بایرامی افزود: درست است نیم‌فصل اول با فولاد نبودم ولی همان زمان هم که در تراکتورسازی بودم وقتی نتایج فولاد را می‌دیدم، ناراحت می‌شدم و واقعا حیف است که وضعیت این تیم این‌گونه باشد. به هر حال این شرایط برای هر تیمی ممکن است بیافتد و ان‌شاءالله سال آینده دیگر شاهد این اتفاق نباشیم.

وی در ادامه درباره رضایت اسکوچیچ از نتیجه بازی با سیاه‌جامگان، خاطرنشان‌کرد: آقای اسکوچیچ هم بعد از برد روز گذشته خوشحال بود و خدا را شکر که توانستیم زحمات او را پاسخ دهیم. این بازی برای ما شش امتیازی و مهم بود.

بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان در پایان گفت: من تا پایان لیگ با فولاد قرارداد دارم و بسیار خوشحالم که به فولاد آمدم و از این‌که در این تیم بازی می‌کنم، راضی هستم. از مردم اهواز هم که به من روحیه می‌دهند، تشکر می‌کنم. من به مسوولان باشگاه نیز اعلام کرده‌ام که اگر سرمربی من را برای فصل بعد بخواهد، با کمال میل سال آینده نیز در فولاد خواهم ماند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار