تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۱۱۹۶۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان انديمشك:
تيراندازي در مجالس عروسي و عزا جرم است
دادستان عمومي و انقلاب انديمشك تيراندازي در مجالس عروسي و عزا را جرم دانست و گفت:با افرادي كه با تيراندازي در مجالس مخل امنيت و نظم عمومي شوند برخورد قاطع مي شود
دادستان عمومي و انقلاب انديمشك تيراندازي در مجالس عروسي و عزا را جرم دانست و گفت:با افرادي كه با تيراندازي در مجالس مخل امنيت و نظم عمومي شوند برخورد قاطع مي شود.

صادق جعفري چگني با اظهار تاسف از گسترش استفاده از اسلحه در مجالس عروسي و عزا افزود:اين اقدام امنيت عمومي را به مخاطره انداخته لذا برخورد با عوامل اين اقدام نابخردانه در دستور كار دستگاه قضايي و دادستاني انديمشك در سال جديد قرار گرفته است.

وي اظهار كرد:در اين راستا با عوامل و استفاده كنندگان از سلاح هاي مجاز و غيرمجاز كه در مجالس اقدام به تيراندازي كنند برخورد قانوني مي گردد.

دادستان انديمشك از كشف و ضبط چهار قبضه اسلحه در اين رابطه در سطح اين شهرستان خبر داد و گفت:اين روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وي بيان كرد:افرادي كه اقدام به نگهداري و حمل اسلحه مي كنند تحت تعقيب قضايي و انتظامي قرار مي گيرند و مجوز دارندگان سلاح مجاز نيز باطل و اسلحه آنان نيز ضبط خواهد شد.

جعفري چگني تاكيد كرد:استفاده از سلاح هاي مجاز و مجوز دار در مجالس غير قانوني است و برخوردهاي قانوني شامل اين سلاح ها و دارندگان آنها نيز مي شود.

وي گفت:پارسال نيز به منظور ارتقا امنيت عمومي و برخورد با عوامل تيراندازي در مجالس چند نفر دستگير و ضمن صدور احكام قاطع براي آنان مجوز سلاح آنان نيز باطل گرديد.

وي مشاركت مردم در اين زمينه را بسيار مهم دانست و گفت:شهروندان ضمن خودداري از اين اقدام غلط در مجالس با اطلاع رساني به دستگاههاي امنيتي و انتظامي ، مسوولان ذيربط را در راستاي ارتقاء امنيت و نظم عمومي ياري دهند.

تيراندازي در مجالس عروسي و عزا در شهرهاي مختلف استان خوزستان تاكنون چندين كشته و مصدوم بر جاي گذاشته است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار