تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۱۱۹۶۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای 104 طرح در راستاي ارتقا امنيت اجتماعي در شوش
فرماندار شوش از اجراي 104 طرح در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي در اين شهرستان خبر داد
فرماندار شوش از اجراي 104 طرح در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي در اين شهرستان خبر داد و گفت:اين طرح ها در سال گذشته با هدف مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان شوش اجرا شدند.

رضا نجاتي عصر شنبه در نشست شوراي مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش همچنين از كشف 62 كيلوگرم انواع مواد مخدر صنعتي و سنتي در سال 94 در اين اين شهرستان خبر داد و گفت:در اين رابطه 200 نفر خرده و عمده فروش مواد مخدر دستگير شدند.

وي از انهدام چهار باند مواد مخدر فرا استاني در شهرستان شوش نيز خبر داد و گفت: در اين رابطه چهار دستگاه خودرو نيز توقيف شده است.

رييس ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش با اشاره به اجراي بيش از 80 ساعت آموزش همگاني در راستاي مبارزه با مواد مخدر در سطح اين شهرستان افزود:مواد مخدر يك معضل جدي در جامعه بوده كه عامل تشديد ناهنجاري هاي اجتماعي مي باشد.

وي از اعضاي شوراي مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش خواست با همكاري دانشگاه و آموزش و پرورش براي آموزش خانواده ها بيشتر تلاش كنند.

فرماندار شهرستان شوش بر توسعه ورزش محلات همچنين ايجاد زمين چمن در روستاها و مناطق شهرس در راستاي گرايش جوانان و نوجوانان به امر ورزش و دوري از مواد مخدر تاكيد كرد و گفت: بخشداران و شهرداران اين موضوع را به عنوان يك مطالبه از سوي جوانان به صورت جدي در اولويت كاري خود قرار دهند.

وي در خاتمه با اشاره به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري گفت:اين شعار به سان يك نقشه راه براي مسئولان است كه بايد با اقدام و عمل خود زمينه كاهش گرايش جوانان به مواد مخدر را فراهم كنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار