تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۱۹۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بختیاری زاده: استقلال برتری خاصی نسبت به ما نداشت
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: استقلال صنعتی خوزستان نسبت به ما برتری خاصی نداشت و آنها روی تجربه سرمربی خود به این پیروزی دست یافتند.

http://naftfc.persiangig.com/90/26670.jpg

سیاوش بختیاری زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بازی این تیم با استقلال صنعتی خوزستان از سری رقابتهای هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار کرد: متاسفانه تیم نفت دیرتر از همه تیمهای حاضر در رقابتهای لیگ دسته اول تکلیفش برای حضور دراین رقابتهای تعیین شد برای همین در آماده سازی و جذب بازیکن نتوانستیم موفق عمل کنیم.

وی افزود: برای نمونه پارسال دو بازیکن به نامهای سلحشور و حردانی در تیم ما بودند که 90 درصد قدرت تیم را تشکیل می دادند ولی این دو بازیکن در تیم حریف یعنی استقلال صنعتی به مصاف ما رفتند. به طور کلی ما از لحاظ داشتن بازیکن در تنگنای شدیدی هستیم.

بختیاری زاده تصریح کرد: رقابتهای دسته اول سخت است و همه تیمها برای صعود بسته شده اند ولی انتظار می رود تیم به مرور به شرایط مناسب خود دست پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص بازی با استقلال صنعتی خوزستان عنوان کرد: این دهمین بازی ما در این فصل بود که متاسفانه نتیجه آن را واگذار کردیم ولی ما در این دیدار نمایش خوبی داشتیم و بی شک 9 بازی قبلی ما سخت تر بود.

بختیاری زاده اضافه کرد: من اعتقاد دارم در این بازی ما به یک گل شکست خوردیم چرا که صحنه پنالتی که منجر به گل دوم استقلال شد بسیار مشکوک بود و داور نباید آن صحنه را خطا اعلام می کرد تا استقلال صنعتی به گل دوم خود دست پیدا کند.

وی گفت: استقلال صنعتی در این بازی برتری خاصی نسبت به ما نداشت و اگر آنها در این بازی به پیروزی دست یافتند روی تجربه و درک بالای سرمربی خود به این مهم رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص اعتراض هواداران این تیم نیز گفت: آنها حق دارند اعتراض کنند ما پارسال چهارم شدیم اما امسال در انتهای جدول هستیم ولی انتظار دارم آنها شرایط تیم را نیز مشاهده کنند و ببینند ما چه بازیکنانی را نسب به سال قبل از دست دادیم.

هواداران نفت مسجدسلیمان در پایان بازی با شعار «حیا کن رها کنم» خواستار خروج سیاوش بختیاری زاده از سرمربیگری نفت شدند.

دیدار دو تیم استقلال صنعتی خوزستان و نفت مسجدسلیمان از سری رقابتهای هفته دهم گروه ب لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر دیروز شنبه به نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

در این دیدار مهدی نظری در دقیقه 65 و منصور نعامی در دقیقه 72 از روی نقطه پنالتی برای استقلال صنعتی خوزستان گلزنی کردند.
:
:
:
آخرین اخبار