تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۱۹۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرزبان: بزرگترین مشکل استیلی دستیارنش بودند/ مخالفت کریمی با حضور من در پرسپولیس دروغ بود
استیلی از لحاظ فنی مربی فوق‌العاده خوبی است ولی مجموعه باشگاه نتوانستند به طور مثبت به او کمک کنند.

http://u.goal.com/112400/112488hp2.jpg

علیرضا مرزبان دستیار فعلی زلاتکو کرانچار در سپاهان چند سالی در کنار حمید استیلی کار کرد. مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل در مورد ناموفق بودن استیلی در پرسپولیس حرف‌هایش را اینگونه آغاز مي‌کند:«فاکتورهای مختلفی مي‌تواند در موفقیت یا عدم موفقیت یک مربی نقش داشته باشد. به نظر من حمید از روزی که کارش را در پرسپولیس شروع کرد امنیت شغلی نداشت و بزرگترین مشکل او انتخاب دستیارانش بود و آنها نتوانستند کمکی به استیلی کنند.»

مرزبان ادامه مي‌دهد:« استیلی از لحاظ فنی مربی فوق‌العاده خوبی است ولی مجموعه باشگاه نتوانستند به طور مثبت به او کمک کنند.» از مرزبان مي‌پرسیم که اگر استیلی از لحاظ فنی مربی خوبی است پس چرا چیزی در پرسپولیس نشان نداد که او اینگونه جواب مي‌دهد:«برای موفقیت یک تیم سه ضلع بسیار مهم وجود دارد. ضلع اول مربی، ضلع دوم باشگاه و ضلع سوم هواداران هستند ولی دو ضلع از این سه ضلع نتوانستند به خوبی کار کنند و استیلی با آن دو ضلع هیچ وقت نتوانست هماهنگ باشد.»

خیلی‌ها معتقدند سرمربیگری پرسپولیس برای حمید استیلی زود بود ولی مرزبان مي‌گوید:«من این نظر را ندارم و خیلی از مربیان جوان دنیا مثل دونگا یا کلینزمن بدون اینکه سابقه چندانی در مربیگری داشته باشند هدایت تیم‌هاي بزرگی را برعهده گرفتند. من فکر مي‌کنم استیلی در پرسپولیس هیچ وقت امنیت نداشت و همین موضوع تمرکز لازم را از او گرفت.»

می گویند قرار بود مرزبان در ابتدای فصل به پرسپولیس بیاید ولی علی کریمی مخالف آمدن او بود. مرزبان در این خصوص مي‌گوید:«مخالفت کریمی با حضور من در پرسپولیس دروغ بود و اصلا بحثی در این مورد صورت نگرفته بود. من با تیم ملی مونته نگرو قرارداد داشتم و سه بازی مهم با تیم‌هاي انگلستان، ولز و سوئیس داشتیم و کرانچار هم با حضور من در ایران مخالف بود. در ضمن این را هم بگویم که من هیچ مشکلی با کریمی ندارم و بحثی که در استیل آذین پیش آمد تمام شد. او یکی از بهترین بازیکنان ایران است.»
:
:
:
آخرین اخبار