تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۱۹۷۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس بنیاد مسکن شوش خبر داد:
اجرای 11 پروژه مشارکتی در بخش شاوور توسط بنیاد مسکن
رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شوش از اجرای 11 پروژه مشارکتی در بخش شاوور و یک پروژه در بخش مرکزی توسط این بنیاد خبر داد
رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شوش از اجرای 11 پروژه مشارکتی در بخش شاوور و یک پروژه در بخش مرکزی توسط این بنیاد خبر داد.

رحیم جلیزی امروز با بیان اینکه 12 پروژه در بخش شاوور و مرکزی در طرح پروژه‌های مشارکتی در دستورکار بنیاد مسکن است اظهار کرد: از میان این پروژه‌ها، 11 پروژه مربوط به بخش شاوور و یک پروژه مربوط به بخش مرکزی است.

وی ادامه داد: پروژه آسفالت خیابان‌های «روستای اسماعیل غانم» به‌عنوان چهارمین پروژه مشارکتی در مساحتی به اندازه 25 هزار متر مربع از این روستا آغاز شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شوش در توضیح پروژه‌های مشارکتی یادآور شد: این پروژه‌ها با همکاری بنیاد مسکن، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها انجام می‌شود.

جلیزی با بیان اینکه کار اجرایی این پروژه‌ها مربوط به بخشداری‌ها و دهیاری‌ها است، ادامه داد: اداره بنیاد مسکن قیر را رایگان در اختیار این نهادها قرار می‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مربوطه باید همکاری لازم را داشته باشند تا پروژه‌های دیگر را هرچه زودترآغاز کرده و تا اوسط سال، تمام آنها را به بهره برداری برسانیم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شاوور
:
:
:
آخرین اخبار