تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۱۹۸۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامشیر:
آمار بالای طلاق در رامشیر باید ریشه‌یابی شود
فرماندار رامشیر گفت: آمار بالای طلاق در این شهرستان باید ریشه‌یابی و آسیب‌شناسی شود
فرماندار رامشیر گفت: آمار بالای طلاق در این شهرستان باید ریشه‌یابی و آسیب‌شناسی شود.

سعید فیوضی دوشنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: با وجود فقیر بودن رامشیر اما این شهرستان در بحث فرهنگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی ادامه داد: در رامشیر نابهنجاری‌ها و بزه‌کاری‌ها به حداقل رسیده و دارای یک شهرستان خوب و آرام هستیم و در بحث عدم وجود بدحجابی و بی‌حجابی نیز نمره بسیار خوبی می‌توان به بانوان رامشیری داد.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان رامشیر افزود: البته با خلاءهای فراوانی نیز دست و پنجه نرم می‌کنیم، کمبود امکانات اعتباری و کم‌کاری‌های برخی نهادهای فرهنگی رامشیر را آزار می‌دهد.

فیوضی تصریح کرد: آمار طلاق نیز در این شهرستان بسیار بالا است و باید این مسئله ریشه‌یابی و آسیب‌شناسی شده و برای رفع آن چاره‌اندیشی صورت بگیرد.

وی در ادامه به هجمه فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: فتنه‌های مذهبی و قومیتی مسائلی است که آسیب‌پذیری‌ها را به ویژه در شهرهای فقیر همچون رامشیر بیشتر می‌کند بنابراین باید اقداماتی را در دستور کار قرار دهیم که با شبیخون فرهنگی مقابله کند.

فرماندار رامشیر خاطرنشان کرد: فعال‌سازی بنیادهای فرهنگی، بهره‌گیری از ظرفیت اصحاب رسانه و قلم، هنرمندان و نخبگان می‌تواند در این مورد راهگشای مسیر باشد.

فیوضی متذکر شد: برای مقابله با هجمه فرهنگی روحانیت در صدر کار است و روحانیون باید به شبهات سیاسی و مذهبی که فتنه‌گران به وجود می‌آورند پاسخ مناسب بدهند.

وی همچنین با تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته توسط سپاه ناحیه رامشیر، اظهار کرد: سپاه این شهرستان فعالیت‌ها و اقدامات بسیار خوبی را در حوزه فرهنگ صورت داده و به نوعی کم‌کاری نهادهای دیگر را جبران کرده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامشیر گفت: شهرداری، دهیاری‌ها و بخشداری نیز به موازات اقدامات جزئی را صورت داده‌اند که بسیار کم است و باید افزایش پیدا کند.

فیوضی در پایان اضافه کرد: خوشبختانه حدود یک ماه است یک جوان خوش‌نام و پای کار به سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامشیر منصوب شده که این مسئله را به فال نیک می‌گیریم و امید داریم که با این انتصاب اقدامات خوبی در بحث فرهنگ و هنر شهرستان صورت بگیرد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامشیر
:
:
:
آخرین اخبار