تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۲۰۰۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر عامل سازمان قطار شهری اهواز:
حصارکشی اطراف میادین شهر اهواز به پروژه قطار شهری مربوط نمی شود
حصارکشی های اطراف میادین شهر اهواز ارتباطی به پروژه قطار شهری ندارد و به دلیل انجام پروژه های شهرداری است
مدیر عامل سازمان قطار شهری اهواز گفت: حصارکشی های اطراف میادین شهر اهواز ارتباطی به پروژه قطار شهری ندارد و به دلیل انجام پروژه های شهرداری است.

عباس هلاکویی عنوان کرد: فاز اول پروژه قطار شهری اهواز تا مصلا به صورت کامل آماده است و تنها برای تجهیز واگن ها و عملیات ریل گذاری آن نیازمند تامین اعتبار هستیم.

وي افزود: ادامه مسیر متروی اهواز از رودخانه کارون تا میدان بسیج (فلکه ساعت) است که در این زمان یک شرکت فرانسوی به منظور عبور تونل از زیر رودخانه به اهواز آمد اما به دلیل نبود اعتبار و فرا رسیدن مهلت زمان ویزای کاری، این مهندسان به کشور خود بازگشتند.

مدیر عامل سازمان قطار شهری اهواز اظهار كرد: قرارداد این مهندسان با شرکت کیسون است و به ازای هر ماه، ۲۰ هزار دلار دریافت می کنند. این مهندسان حدود یک ماه در اهواز مستقر بودند و ۵۰ متر نیز تونل را انجام دادند.

هلاكويي گفت: تنها منطقه میدان بسیج (فلکه ساعت) به دلیل فعالیت کارگاه پروژه مترو بسته شده و تا حدودی نظم شهر را بر هم ریخته است و در این زمان به جز منطقه اين ميدان، مابقی حصارکشی های اطراف میادین به دلیل انجام پروژه های شهرداری است.

وي تصریح کرد: عموما به دلیل شباهت و هم زمانی پروژه مترو و سایر پروژه های سازمان شهرداری، شهروندان گمان می کنند ساخت و سازها مربوط به فعالیت های پروژه های متروی اهواز است در صورتی که چنین مسئله ای صحیح نیست.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار