تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۲۰۲۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل هواشناسی خوزستان:
بارش های پراکنده و رگباری تا امشب درنقاط شمالی خوزستان ادامه دارد
احتمال بارندگی در برخی نقاط استان برای امشب وجود دارد. البته این احتمال در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات استان بیشتر بوده و پیش بینی می شود که رگبارهای پراکنده ای در این نقاط داشته باشیم
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بارش های پراکنده و رگباری تا جمعه شب در نقاط شمالی، شرقی و ارتفاعات این استان ادامه دارد.

کوروش بهادری اظهار کرد: احتمال بارندگی در برخی نقاط استان برای امشب وجود دارد. البته این احتمال در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات استان بیشتر بوده و پیش بینی می شود که رگبارهای پراکنده ای در این نقاط داشته باشیم.

وی افزود: در حال حاضر سامانه بارشی شدیدی در استان نداریم و سامانه بارشی قبلی از استان خارج شده و در بخش مرکزی کشور قرار گرفته است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به خوب بودن میزان بارش در شهرهای مختلف این استان بیان کرد: میزان بارش استان تا صبح امروز در دزفول ۱۵.۲ میلی متر، بستان ۴۹.۸ میلی متر، اهواز ۲۳ میلی متر و مسجدسلیمان نیز ۶۴.۶ میلی متر بود.

بهادری ادامه داد: میزان بارش در رامهرمز ۶۳ میلی متر، در آبادان ۲۱.۹ میلی متر، ماهشهر ۱۲.۸ میلی متر، امیدیه ۲۹.۷ میلی متر، بهبهان ۷.۲ میلی متر و شوشتر نیز ۲۱.۵ میلی متر بود.

وی عنوان کرد: میزان بارش در ایذه ۳۴.۷ میلی متر، در اندیمشک ۱۳.۴ میلی متر، در دهدز ۳۹.۸ میلی متر، در هندیجان ۷.۹ میلی متر، در لالی ۲۰.۲ میلی متر، در شادگان ۱۰.۴ میلی متر، در شوش ۲۳.۲ میلی متر، در باغملک ۶۶ میلی متر و در آغاجاری نیز ۴.۲ میلی متر بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد: ضمنا تا اواخر وقت امروز بارش های رگباری و پراکنده در نواحی شمال، شرق و ارتفاعات استان وجود دارد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار