تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۲۰۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اميدوارم مردم با تيم پرسپوليس آشتي كنند
کاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم با تغييراتي که در روزهاي آينده در کادر فني اين تيم صورت مي گيرد، مردم بار ديگر با اين تيم آشتي کنند.

''محمد پنجعلی'' در گفت و گو اضافه کرد:معتقدم مدیران باشگاه پرسپولیس تهران، فرصت سوزی کرده و زمان را از دست دادند و این اتفاق باید خیلی زودتر از این ها صورت می گرفت.
 
 پنجعلی ادامه داد: زمانی که تیم با کادر فنی قبلی نتیجه نمی گرفت و روند ناکامی های تیم همچنان ادامه داشت، باید این شوک به تیم وارد می شد.
 
 کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: این موضوع در دنیای فوتبال سابقه داشته و مسوولان تیم هنگامی که از نتیجه گیری تیم نا امید می شوند، برای تغییر روند نتیجه گیری تیم دست به تغییرات می زنند.
 
 به گفته وی، متاسفانه مسوولان پرسپولیس بسیار دیر به این مهم رسیدگی کردند و کار در شرایط فعلی خیلی سخت شده است.
 
 پنجعلی در خصوص پیشنهاد تغییر کادر فنی تیم پرسپولیس هنگامی که در هیات مدیره این تیم عضویت داشت نیز گفت: پس از آنکه تیم دچار بحران شد و در نتیجه گیری ناموفق عمل کرد پیشنهاد تغییر سرمربی را به اعضای هیات مدیره دادم اما متاسفانه گوش شنوا نیافته و مجبور به استعفا شدم.
 
 گفتنی است، ''محمد عباسی'' وزیر ورزش و جوانان پس از کناره گیری حبیب کاشانی، اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را برگزید که محمد پنجعلی نیز به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه معرفی شد اما این همکاری به دلیل اختلاف نظر در هیات مدیره، زیاد داوم نیاورد و خیلی زود پنجعلی تصمیم به استعفا و کناره گیری از این مسوولیت گرفت.
:
:
:
آخرین اخبار