تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۱۲۰۵۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیام تبریک دکتر ایدنی به مناسبت میلاد امام محمد تقی(ع) و روز علوم آزمایشگاهی
دکتر اسماعیل ایدنی به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت امام جواد(ع) که همزمان با 30 فروردین ماه؛ زادروز حکیم سیّد اسماعیل جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی است، در پیامی این روز بزرگ را به جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تبریک گفت
پیام تبریک دکتر ایدنی به مناسبت میلاد امام محمد تقی(ع) و روز علوم آزمایشگاهیخوزنیوز: دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت امام جواد(ع) که همزمان با 30 فروردین ماه؛ زادروز حکیم سیّد اسماعیل جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی است، در پیامی این روز بزرگ را به جامعه دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تبریک گفت.

به گزارش خوزنیوز؛ متن پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

برگزیدگان الهی، انبیا، معصومین و  خدمتگزارترین افراد به مردم هستند.
                      امام محمد تقی(ع)


سی ام فروردین ماه، روز علوم آزمایشگاهی مصادف با زادروز حکیم سیّد اسماعیل جرجانی، که امسال همزمان با میلاد امام محمد تقی(ع) مظهر جود و کرم و اسوه خدمت رسانی به خلق بودند، فرصتی شد تا ضمن تبریک این روز خجسته به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تمامی عاشقان و محبان آن امام همام، از زحمات فعالان عرصه حساس، مهم و سرنوشت ساز علوم آزمایشگاهی تقدیر و تشکر نمایم.

جامعه فرهیخته آزمایشگاهیان کشورو به تبع آن استان خوزستان همواره پشتیبان نظام سلامت بوده که چوندیده بانانی در عرصه سلامت، با تشخیص به موقع عوامل بیماری زادر صف مقدم اجرای برنامه تحول نظام سلامت و ایجاد بستر رضایت‌مندی بیماران قرار دارند.

 به حتم  نقش والای آزمایشگاه در تسریع امور تشخیصی و درمانی انکارناپذیر بوده و به عنوان نقطه اتکای تیم پزشکی در ارتقاء ضریب ایمنی فرآیندهای درمانی، نقش بی بدیلی را در کاروان مهر و مرهم نشان می دهد. عاشقان این عرصه، فارغ از چشم داشت‌های دنیوی در کاستن درد درمندان هم پیمان و هم داستان بوده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز خجسته نهمین اختر تابناک آسمان امامت و  ولایت حضرت امام جواد(ع)، روز بزرگ علوم آزمایشگاهی را به تمامی همکاران علوم آزمایشگاهی که به حق راهگشایان و رمز گشایان بیماری ها به شمار می روند، تبریک و تهنیت گفته و توفیق روز افزون آنان را در راه خدمت به همنوعان از خداوند متعال خواستارم. امیدوارم همواره در جهت نیل به هدف نهایی این مجموعه که همانا ارتقای سطح سلامت و افزایش طول عمر با کیفیت آحاد جامعه است، بیش از پیش موفق و پیروز باشید.
 
 
دکتر اسماعیل ایدنی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
:
:
:
آخرین اخبار