تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۱۲۰۵۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همایش پیاده روی به مناسبت سوم خرداد در خرمشهر
به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، همایش بزرگ پیاده روی در این شهرستان برگزار می شود
به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، همایش بزرگ پیاده روی در این شهرستان برگزار می شود.

فرماندار خرمشهر عصر امروز در جلسه هماهنگی این همایش، زمان برگزاری همایش پیاده روی سوم خرداد را ۳۱ اردیبهشت جاری اعلام کرد و گفت: مسیر پیاده روی  از پل شهید جهان آرا (پل جدید) تا پل آزادی (پل قدیم) خرمشهر خواهد بود.

ولی اله حیاتی، خبر از تهیه یک دستگاه پراید و برخی از زیرساخت های برگزاری این همایش توسط سازمان منطقه آزاد اروند را داد و افزود: این رویداد ورزشی قرار است به صورت زند از شببکه سه سیما بخش شود.

وی در ادامه عمل به وظایف از سوی دستگاه ها را کار کردن تحت عنوان واحد دولت خواند و گفت: هر اقدامی از سوی هر نهادی صورت بگیرد در نهایت اقدام دولت محسوب می شود.

حیاتی از برگزاری جلسه دیگری برای بررسی جزیات برگزاری این همایش در ابتدای هفته آینده خبر با حضور مدیران دستگاه ها و روسای کمیته های برگزاری خبر داد.

فرماندار خرمشهر همچنین بر لزوم بهره گیری از ظرفیت ورزش های آبی تاکید کرد و افزود: برگزاری مسابقات جت اسکی در سال گذشته استقبال بی سابقه مردم خرمشهر و اشتیاق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری را در برداشت.

حیاتی با بیان اینکه از شهرداری خرمشهر اختصاص زمینی برای راه اندازی ورزش های آبی در این شهر خواسته شده است، افزود: واگذاری زمین در روند بروکراسی اداری  به تعویق افتاد که از شهرداری می خواهیم پس از بازدید رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئول تربیت بدنی منطقه آزاد اروند، مقدمات واگذاری این زمین به بخش خصوصی را فراهم کند.
 
معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز با اشاره به تجربه های گذشته در برگزاری این همایش ها عنوان کرد: استان خوزستان به ویژه خرمشهر تجربه های زیادی در برگزاری پیاده روی دارد و حضور کاروان های راهیان نور و اربعین ظرفیت مدیرتی بیشتری را در این شهرستان به اثبات رسانده است.

مظفر علیشائی ادامه داد: خرمشهر شرایط خاصی دارد و بسیاری از مردم ایران از مناطق این شهر در دوران دفاع مقدس و یا با حضور در کاروان های راهیان نور خاطره دارند و روی آنتن رفتن آن می تواند ظرفیت ها و توانمندی های این شهر را معرفی شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار