تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۲۰۵۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان:
درمانگاه تخصصی در شادگان تاسیس می‌شود
فرماندار شادگان از تاسیس درمانگاه تخصصی در این شهرستان خبر داد
فرماندار شادگان از تاسیس درمانگاه تخصصی در این شهرستان خبر داد.

بهروز فرج‌اللهی عصر امروز در جلسه شورای سلامت این شهرستان اظهار کرد: درمانگاه تخصصی توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این شهرستان تاسیس خواهد شد و برای این‌کار شرکت مربوطه فرآیند اخذ مجوزهای لازم را طی کرده و مقرر شد شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهایت همکاری را با وی داشته باشد.

وی افزود: اولین جلسه شورای سلامت در سال‌جاری با هدف بررسی گزارش عملکرد شورای سلامت در سال 94؛ راهبردها و برنامه عملیاتی سال 95 و همچنین بررسی روند طرح پیشرفت طرح نظام تحول سلامت در سال گذشته؛ راهبردها و برنامه عملیاتی سال 95 در این حوزه برگزار شد.

فرماندار شادگان ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی شورای سلامت شهرستان در سال گذشته اظهار داشت: کارهای بسیار بزرگی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان از جمله تجهیزات و امکانات، کنترل التور در شهرستان، تب برفکی دامی و ... انجام گرفته و امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق بتوانیم در سال 95 به‌صورت تکمیلی این کارها را انجام دهیم.

فرج‌اللهی با بیان اینکه مهمترین دغدغه ما  مشکلات شبکه فاضلاب شهرستان است، گفت: با بررسی مشکلات شبکه فاضلاب شهرستان و جاری شدن فاضلاب در برخی مناطق شهر و انعکاس به دستگاه‌های استانی می‌توانیم به رفع هر چه سریع‌تر آن امیدوار باشیم.

بر اساس این گزارش، شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان در سال گذشته با هشت جلسه و اجرای 69 مصوبه تشکیل شده است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار