تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۲۰۶۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:
افتتاح جاده امید برای هفتکل مزایای اقتصادی خواهد داشت
با افتتاح جاده امید، شهرستان هفتكل از چرخ حمل و نقل جاده ای بهره مند شده و همچنین از مزایای اقتصادی ترافیك و حمل و نقل نیز استفاده خواهد كرد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با افتتاح جاده امید، شهرستان هفتكل از چرخ حمل و نقل جاده ای بهره مند شده و همچنین از مزایای اقتصادی ترافیك و حمل و نقل نیز استفاده خواهد كرد.

اسماعیل جلیلی در مراسم افتتاحیه جاده امید در شهرستان هفتكل اظهار كرد: امیدوارم اثر اجرای چنین پروژه ای را در زندگی مردم و امیدواری آنها به زندگی و آینده ببینیم. خیلی ها باور نداشتند در استانی كه در گذشته رویكرد و نگاه های تبعیض آمیز داشت بتوان اینگونه توسعه به صورت عادلانه پیش برود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت استانی و عزم مدیران ارشد استانی بود توانستیم به موفقیت های مختلفی دست پیدا كرده و امروز این پروژه را افتتاح كنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح كرد: استاندار خوزستان به توسعه متوازن توجه بسیاری داشته و اگر اینطور نبود قطعا خیلی از سختی ها همچنان در استان و شهرهای مختلف ادامه پیدا می كرد. در شرایطی سخت مسئولان استان دست در دست هم گذاشته و با تلاش های بسیار به دنبال پیشرفت خوزستان هستند.

جلیلی ابراز امیدواری كرد: امیدوارم با طرح ریزی خوبی كه در نظام برنامه ریزی استان برای توسعه صورت گرفته شاهد پیشرفت های بسیار خوزستان باشیم و این برنامه ریزی همچنان ادامه داشته باشد.

وی بیان كرد: برخی شهرهای محروم خوزستان واقعا دچار بحران بودند و این پیگیری ها بیانگر یك افق روشن و پیش رفتن به سوی آینده ای خوب و درخشان است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان كرد: با افتتاح جاده امید، شهرستان هفتكل از چرخ حمل و نقل جاده ای بهره مند شده و همچنین از مزایای اقتصادی ترافیك و حمل و نقل نیز استفاده خواهد كرد.

جلیلی یادآور شد: از زمانی كه انتقال این بار ترافیكی به شهر هفتكل انجام شده، بهبود ترافیكی نقاط مختلف شهری را نیز شاهد بودیم. قطعا اجرای چنین پروژه ای به رونق اقتصادی و امیدواری مردم به زندگی منجر می شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار