تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۱۲۰۷۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شهرستان كارون خبر داد:
احداث ۲۰ کیلومتر سیل بند در شهرستان کارون
فرماندار شهرستان کارون گفت: با هدف جلوگیری از ورود سیل، بیش از ۲۰ کیلومتر سیل بند در سطح روستاها احداث شد
فرماندار شهرستان کارون گفت: با هدف جلوگیری از ورود سیل، بیش از ۲۰ کیلومتر سیل بند در سطح روستاها احداث شد.

غلام علیدادی پيش از ظهر امروز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: شهرستان کارون با توجه به اینکه در پایین دست سیل قرار گرفته به طوریکه از آخرین نقاطی است که سیل به آنجا می رسد، بنابراین فرصت برگزاری جلسات ستاد بحران شهرستان را به نحو احسن داشته‌ایم.

وی افزود: در راستای برگزاری جلسات مدیرت بحران تدابیر لازم برای جلوگیری از ورود سیل به روستاها و شهر انجام شد.

فرماندار شهرستان کارون بیان کرد: با هدف جلوگیری از ورود سیل بیش از ۲۰ کیلومتر احداث سیل بند در روستاها داشته‌ایم، همچنین ۶۵ دستگاه سبک و سنگین کار امداد و اقدامات لازم برای جلوگیری از سیل را انجام داده اند.

عليدادي بیان کرد: تنها تهدیدی که برای شهرستان وجود دارد جغرافیای منطقه و عبور مارپیچ‌گونه رودخانه کارون است چرا که هرجا خمیدگی در رودخانه وجود دارد احتمال بروز خطر بیشتر می‌شود، بنابراین تمهیدات لازم در این نقطه انجام شده است.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی خوب بود و تمام دهیاران، بخشداران و شوراها آگاهی های لازم براي مشخص شدن وظایف را کسب کرده‌اند، عنوان کرد: هلال احمر به صورت فعال در جلوگیری از ورود سیل حضور داشته و نیز دستگاه های دیگر از قبیل سپاه و نیروی انتظامی فعالیت های خود را به خوبی انجام دادند.

فرماندار کارون افزود: به منظور اطلاع رسانی مؤثر و سریع به منظور آمادگی در برابر خطرات احتمالی و تخلیه مناطق پر خطر از روش های مختلف مانند استفاده از بنر، اطلاعیه و حتی با شیوه چهره به چهره  داده شده است.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: شهرستان کارون
:
:
:
آخرین اخبار