تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۷۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پيكر فرماندار فقيد دشت آزادگان در اهواز تشييع شد
پيكر فرماندار فقيد شهرستان دشت آزادگان روز چهارشنبه با حضور استاندار خوزستان ، مسئولان استان ، فرمانداران و عموم مردم قدرشناس و مومن خوزستان تشييع و در قطعه يك آرامستان بهشت آباد اهواز به خاك سپرده شد
پيكر فرماندار فقيد شهرستان دشت آزادگان روز چهارشنبه با حضور استاندار خوزستان ، مسئولان استان ، فرمانداران و عموم مردم قدرشناس و مومن خوزستان تشييع و در قطعه يك آرامستان بهشت آباد اهواز به خاك سپرده شد.

پيكر مرحوم جاسم مجيدي پور صبح چهارشنبه پس مراسم تشييع و وداع در شهرستان دشت آزادگان (سوسنگرد) در ميان حزن و اندوه مردم به مصلاي كوت عبدالله انتقال يافت.

مرحوم مجيدي پور روز دوشنبه در مراسمي كه به مناسبت گراميداشت روز ارتش در سوسنگرد برگزار شده بود دچار ايست قلبي شد و قبل رسيدن به بيمارستان به رحمت ايزدي پيوست.

وي از مديران با سابقه وزارت كشور است كه پيشتر در كسوت فرمانداري شادگان و رامهرمز ، سرپرستي فرمانداري انديمشك و مدير كل امور روستايي استانداري خوزستان خدمت كرده بود.

مرحوم مجيدي پور متولد 1335 بود و در جريان مراسم اربعين پارسال به عنوان خادم زائران حسيني از ابتدا تا انتهاي مراسم اربعين در مرز چذابه حضور داشته و به زائران حسيني خدمتگزاري كرد.

آيين گراميداشت مرحوم مجيدي پور روز چهارشنبه در مصلاي شهر كوت عبدالله(كارون) برگزار مي شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار