تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۱۲۰۸۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
توسعه زيرساخت هاي ورزشي در شوش ضروري است
با همكاري همه دستگاه ها و برنامه ريزي مناسب بايد تقويت رشته هاي ورزشي به ويژه رشته هاي شاخص در شهرستان شوش مورد توجه قرار گيرد
فرماندار شوش با تاكيد بر توسعه زير ساخت هاي ورزشي در اين شهرستان گفت: با همكاري همه دستگاه ها و برنامه ريزي مناسب بايد تقويت رشته هاي ورزشي به ويژه رشته هاي شاخص در شهرستان شوش مورد توجه قرار گيرد.

رضا نجاتي روز شنبه در نشست شوراي ورزش شهرستان شوش كه در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد بر افزايش سالن ها و زمين هاي چمن ورزشي در شهرها و روستاهاي تابعه تاكيد كرد و گفت: از بخشداران و شهرداران انتظار مي رود در راستاي گسترش فعاليت هاي ورزشي در مناطق شهري و روستايي تلاش جدي داشته باشند.

وي در ادامه به موضوع اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان اشاره كرد و گفت:از اداره ورزش و جوانان انتظار مي رود با برنامه ريزي مناسب اوقات فراغت پرباري را براي دانش آموزان فراهم نمايد.

فرماندار شوش گفت:نياز است تا نسبت به آماده سازي سالن هاي ورزشي براي اوقات فراغت دانش آموزان پيگيري جدي به عمل آيد.

وي گفت: ورزش و جوانان شهرستان شوش در سال 95 با يك رويكرد متفاوت و بهتر از گذشته نسبت به پيگيري مصوبات و همچنين مطالبات جوانان اقدام كند.

نجاتي ورزش را يكي از محورهاي مهم در جوامع بشري برشمرد گفت:شهرستان شوش داراي سابقه طولاني در رشته هاي مختلف ورزشي مي باشد كه نياز است تا در اين خصوص و در جهت احياي ورزش قهرماني در اين شهرستان بيشتري صورت گيرد.

رييس شوراي ورزش و جوانان شهرستان شوش گفت:انتظار مي رود اداره ورزش و جوانان با بهره گيري از تجربه هيات هاي ورزشي جهش رو به جلويي را در راستاي گسترش فعاليت هاي ورزشي در اين شهرستان فراهم كند.

رشيد هدايت خواه سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان شوش نيز گزارشي از اقدامات صورت گرفته از سوي اين اداره در سال 94 ارائه كرد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: فرماندار شوش ، شوش
:
:
:
آخرین اخبار