تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۲۱۰۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر روابط عمومی آتش نشانی اهواز:
براده آهن تالار عروسی را به آتش كشید
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از اطفای حریق یک تالار عروسی و یك خودروی پژو در اهواز خبر داد
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از اطفای حریق یک تالار عروسی و یك خودروی پژو در اهواز خبر داد.

مقصود حق شناس اظهار کرد: ساعت ۲۰:۱۲ دقیقه روز گذشته مسئول تالاری واقع در منطقه راه بند لوله سازی اهواز طی تماس با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق در محوطه تالار را داد.

وی افزود: آتش نشانان بلادرنگ و در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از سه خودرو اطفای حریق پس از سه دقیقه در محل حادثه حاضر شدند و بعد از عملیاتی ۴۵ دقیقه ای موفق به اطفای حریق و جلوگیری از سرایت حریق به ساختمان تالار شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: علت اصلی این حادثه پرتاب براده های مشتعل آهن بود که در جریان استفاده غیر ایمن از سنگ جت صورت گرفت. حرارت ناشی از براده ها با اصابت به کپسول های گاز موجود در محوطه تالار موجب حریق مقداری کاغذ و کارتن و سرایت به سیلندرها شده است.

حق شناس بیان کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع مسئول تالار در تماس با آتش نشانان و حضور سریع آتش نشانان در محل حادثه از گسترش و سرایت آتش جلوگیری و هیچ فردی صدمه ندید.

وی ادامه داد: هنگام استفاده از وسایل کارگاهی و صنعتی رعایت نکات ایمنی در جلوگیری از حوادث نکته مهمی تلقی می شود که معمولا با حضور ناظر مربوطه باید صورت پذیرد تا شاهد حوادثی این چنین نباشیم.

حریق خودرو پژو در اثر اتصالی برق

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز همچنین عنوان کرد: طی تماس شهروندی در ساعت ۱۳:١۴ دقیقه یکشنبه با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق خودروی خود در روبروی منطقه منازل لوله سازی اهواز داد.

حق شناس افزود: آتش نشانان بلادرنگ و در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از دو خودرو اطفای حریق، چهار دقیقه بعد در محل حادثه حاضر شدند. در این حادثه خودروی پژو ۲۰۶ در اثر اتصالی در ناحیه موتور اتومبیل و همینطور نشتی بنزین از محل ورودی به موتور خودرو دچار حریق و این حریق با حضور آتش نشانان در همان ناحیه اطفاء شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه در اثر این حادثه هیچ فردی آسیب ندید و راننده خودرو با تماس به موقع با آتش نشانی اهواز از گسترش آتش به نقاط دیگر خودرو و همینطور خودروهای همجوار جلوگیری به عمل آورد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز درخواست کرد: در صورت بروز چنین حوادثی ضمن حفظ آرامش، خونسردی و دوری از خودرو بلافاصله با شماره ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تماس بگیرید.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار