تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۱۲۱۱۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره هلال احمر دزفول:
جشنواره غذای خیریه در دانشگاه آزاد دزفول برگزار شد
رئیس اداره هلال احمر دزفول گفت: کانون دانشجویی دانشگاه آزاد این شهرستان جشنواره فروش غذای خیریه به نفع کودکان سرطانی برگزار کرد
رئیس اداره هلال احمر دزفول گفت: کانون دانشجویی دانشگاه آزاد این شهرستان جشنواره فروش غذای خیریه به نفع کودکان سرطانی برگزار کرد.

عظیم رضایی مرساق با بیان اینکه سرطان در ایران یکی از بیماری‌هایی است که تقریباً بالاترین رشد را در جهان دارد و دومین عامل مرگ و میر در ایران است، اظهارداشت: درمان این بیماری علاوه بر درد، هزینه‌های زیاد دارد و بسیاری از بیماران قادر به پرداخت هزینه های سنگین این بیماری نیستند.

وی افزود:  با هدف کمک کردن به کودکان سرطانی جشنواره فروش غذای خیریه در کانون دانشجویی دانشگاه آزاد دزفول برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه برگزار شد، بیان کرد: اعضای جوان کانون دانشجویی در 20 غرفه به طبخ و فروش انواع مواد غذایی از جمله غذاهای محلی، فست فودهای خانگی و نوشیدنی های خنک اقدام کردند.

وی عنوان کرد: آشپزهای داوطلب با هزینه شخصی در جشنواره حضور یافتند به طوری که عوائد این جشنواره در طرحی به نام «رسول صادق» جمع آوری شده و برای کمک به بیماران کم بضاعت که توانایی پرداخت هزینه های سنگین درمان را ندارند، صرف می شود.

رضائی مرساق هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش روحیه خیرخواهی و نیکوکاری در بین دانشجویان و کمک به تأمین هزینه‌های درمانی کودکان سرطانی شهر دزفول عنوان کرد و گفت: در این جشنواره علاوه بر عضوگیری از خیرین و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، ایستگاه سلامت با هدف تست فشار و قند خون با همکاری مرکز بهداشت شهرستان دزفول برپا شد.

وی افزود: بیش از 30 میلیون ریال عواید حاصل از فروش غذاهای این جشنواره به منظور تأمین هزینه‌های درمانی بیماران سرطانی پرداخت می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار