تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۱۲۱۱۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یعقوبی پس از محرومیت هواداران استقلال اهواز:
مستندات خود را به کمیته انضباطی ارائه می‌دهیم
کمیته انضباطی یک بار دیگر فیلم بازی را مشاهده کند و اگر به این نتیجه رسید که تماشاگران ما درون زمین آمدند و صندلی شکاندند، ما را محروم کنند و در غیر این صورت حق ما را ضایع نکند
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز پس از صدور دستور موقت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت هواداران این تیم از حضور در ورزشگاه تا اطلاع ثانوی، گفت: کمیته انضباطی یک بار دیگر فیلم بازی را مشاهده کند و اگر به این نتیجه رسید که تماشاگران ما درون زمین آمدند و صندلی شکاندند، ما را محروم کنند و در غیر این صورت حق ما را ضایع نکند.

کارون یعقوبی در این خصوص اظهار کرد: از کمیته انضباطی خواهش دارم یک بار دیگر فیلم بازی و صحنه‌هایی که در برنامه نود پخش شد را مشاهده کند و اگر به این نتیجه رسیدند که تماشاگران ما درون زمین آمدند و صندلی شکاندند، ما را محروم کنند و اگر این‎گونه نبود، حق ما را ضایع نکنند.

وی ادامه داد: در اتفاقاتی که رخ داد هم سر پرسپولیسی شکسته شد و هم استقلالی، ولی آیا بازیکن ما را تماشاگران خودمان می‌زنند؟

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز خاطرنشان‌کرد: ما و باشگاه، مسوول برگزاری مسابقه نیستیم. البته درست است که ما میزبان بودیم و درخواست‌مان این بود که بازی در ورزشگاه تختی باشد اما برگزارکننده مسابقه، هیات فوتبال و تامین امنیت نیز با یگان ویژه و نیروی انتظامی است و باشگاه استقلال اهواز هیچ‎کاره است.

وی با بیان این‌که سازمان لیگ هیچ‎گونه مکاتبه‌ای با باشگاه استقلال اهواز مبنی بر تغییر زمین انجام نداد، عنوان کرد: این نشان می‎دهد که ما تصمیم‌گیرنده نیستیم چرا که مکاتبات با هیات فوتبال و شورای تامین انجام شده بود.

یعقوبی در ادامه پرسشی را از مسوولان سازمان لیگ مطرح کرد و گفت: اگر ما طرف سازمان لیگ بودیم، چرا هیچ نامه‎ای به ما نداده‎اید؟

او ادامه داد: آن‎ها حتی یک نامه معمولی هم به ما ندادند و این ثابت می‎کند ما تصمیم‎گیرنده نیستیم.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: اگر ما تصمیم‎گیرنده هستیم، دیگر چرا شورای تامین جلسه برگزار می‎کند؟ وقتی همه، ورزشگاه را تایید و مسوولیت امنیت آن را قبول می‎کنند، دیگر چه دلیلی دارد باشگاه جریمه شود؟

وی تصریح کرد: اگر هواداران ما سنگ‎پرانی کرده بودند، ما مسوولیت آن را می‎پذیرفتیم؛ در این بازی ما شش هزار و 300 بلیت فروختیم ولی 20 هزار نفر به استادیوم آمدند.

یعقوبی افزود: در چنین شرایطی مشخص نیست کدام ‎یک از تماشاگران مربوط به ما و کدام مربوط به پرسپولیس هستند و ما که دیگر مسوول 14 هزار نفر اضافی که به استادیوم آمدند، نیستیم و فقط جوابگوی شش هزار و 300 نفر هستیم.

یعقوبی در پایان تاکید کرد: منتظر هستیم تا کمیته انضباطی برای صدور رای نهایی تشکیل جلسه دهد تا از ما نیز دعوت شود و ما نیز قطعاً در آن جلسه ادله خود را ارائه خواهیم داد.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
0
0
مطمئن باشید کمیته ی انضباتی رای به نفع تیم های پایتخت میده حق و باطلی در کار نیست .
:
:
:
آخرین اخبار