تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۱۲۱۲۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمایت بیش از ۱۰ کاندیدای دور اول انتخابات از کاندیداهای لیست اصولگرایان در اهواز
کاندیداهای انتخابات دور اول اهواز که در انتخابات توانسته بودند بیش از ۳۵۰ هزار رای از مردم را کسب کنند با اعلام حمایت از سه کاندیدای لیست اصولگرایان موج جدیدی از حمایت از اصولگرایان در حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، باوی و کارون ایجاد کردند
کاندیداهای انتخابات دور اول اهواز که در انتخابات توانسته بودند بیش از ۳۵۰ هزار رای از مردم را کسب کنند با اعلام حمایت از سه کاندیدای لیست اصولگرایان موج جدیدی از حمایت از اصولگرایان در حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، باوی و کارون ایجاد کردند.

بیش از 10 نفر از کاندیداهای دور اول انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه اهواز با حضور در همایش بزرگ 10هزار نفری حمایت از لیست اصولگرایان در انتخابات اهواز از این کاندیداها اعلام حمایت کردند.

کاندیداهای انتخابات دور اول اهواز، که در انتخابات توانسته بودند بیش از 350هزار رای از مردم کسب کنند با اعلام حمایت از سه کاندیدای لیست اصولگرایان موج جدیدی از حمایت از اصولگرایان در حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، باوی و کارون ایجاد کردند.

کاندیداهایی مانند سید کریم حسینی، سید کریم موسوی، سید تاج الدین موسوی، خیریه نیسی، حسین سلیمانی، احسان مطیعی و ناصر سودانی از شخصیت‌ها و چهره‌هایی هستند که با اعلام حمایت از لیست اصولگرایان از مردم خواستند تا به سه کاندیدای این جریان رای دهند.

لیست مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان در اهواز با شعار اقدام و عمل اقتصادی با اولویت قرار دادن مسائل اقتصادی به ویژه اقتصاد مقاومتی و مسئله بیکاری جوانان تاکنون توانسته مورد حمایت مردم قرار گیرد و از دور اول نیز از 18 کرسی نمایندگی در خوزستان 10نفر از افراد مورد حمایت اصولگرایان به مجلس راه یافتند.

8 کرسی نمایندگی مردم خوزستان در شهرهای اهواز، بهبهان، آبادان، مسجدسلیمان، ماهشهر و امیدیه و همچنین ایذه و باغملک در انتخابات دور دوم تعیین تکلیف می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار