تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۲۱۲۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس ستاد انتخابات بندرامام خمینی(ره):
متخلفان انتخاباتی در بندرامام خمینی(ره) احضار شدند
رئیس ستاد انتخابات بندرامام خمینی(ره) گفت: در ایام تبلیغات برخی کاندیداها تخلفات انتخاباتی مرتکب شدند که ضمن احضار تذکرات لازم به آنها داده شد
رئیس ستاد انتخابات بندرامام خمینی(ره) گفت: در ایام تبلیغات برخی کاندیداها تخلفات انتخاباتی مرتکب شدند که ضمن احضار تذکرات لازم به آنها داده شد.

سید مهران رفیعی اظهار داشت: تمام تمهیدات برای برگزاری مطلوب انتخابات در بندر امام خمینی (ره) اندیشیده شده است و امیدواریم میزان مشارکت مردم همچون مرحله اول حماسی باشد چرا که مراحل نهایی برگزاری انتخابات در حال پیگیری است و هیچ مشکلی در مورد برگزاری سالم و پرشور مرحله دوم انتخابات مجلس در این شهرستان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه همچون مرحله قبل، هرگونه فعالیت له یا علیه نامزدها توسط مدیران اجرایی و یا عوامل اجرایی انتخابات را رصد می‌کنیم و در صورت مشاهده قاطعانه برخورد خواهیم کرد گفت: در روزهای اخیر تخلفاتی وجود داشته برای نمونه روز گذشته یکی از کاندیداها که کاروان خودرویی از ماهشهر به بندر امام راه‌اندازی کرد و همچنین یکی از کاندیداها نیز تخلفاتی داشت که از سوی هیئت اجرایی و نظارت در حال پیگیری است.

رئیس ستاد انتخابات بندر امام خمینی در مورد مشارکت مردم در مرحله اول بیش از 60 درصد  بود گفت: انتظار می‌رود این تعداد مشارکت نیز در مرحله دوم رخ دهد.

رفیعی در ادامه تصریح کرد: همچنین با توجه به پیش‌بینی‌های به عمل آمده بیش از 50 هزار تعرفه تبیین شده تا برای برگزاری با نشاط این انتخابات هیچ گونه مشکلی پیش رخ ندهد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار