تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۱۲۱۲۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
40 درصد شبكه آبرسانی خرمشهر فرسوده است
رئیس اداره امور آب و فاضلاب خرمشهر با بیان اینكه 40 درصد شبكه آب آشامیدنی این شهر به دلیل فرسودگی هدر می رود، گفت:برای اصلاح شبكه آب شهر، دو هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است
رئیس اداره امور آب و فاضلاب خرمشهر با بیان اینكه 40 درصد شبكه آب آشامیدنی این شهر به دلیل فرسودگی هدر می رود، گفت:برای اصلاح شبكه آب شهر، دو هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

عبدالرحیم هلالی انشعابات غیرمجاز را از مشكلات اداره آب و فاضلاب خرمشهر خواند و افزود: با بیان اجرای شبكه آبرسانی منطقه شنه و محرزی گفت:با توجه به افزایش جمعیت و ساخت و سازهای جدید، اهالی برخی مناطق، نسبت به وصل خطوط غیر مجاز آب آشامیدنی كرده اند كه این مهم، افت شدید آب و قطعی مكرر آب شبكه را به همراه آورده است.

وی شمار اشتراك های غیر مجاز در منطقه شنه، محرزی و كوی آریا را سه هزار فقره خواند و گفت:در این مناطق به دلیل نبود شبكه فنی و استاندارد، اهالی رغبتی برای خرید انشعاب مجاز ندارند.

هلالی گفت:انشعابات غیر مجاز علاوه بر افت فشار آب، آلودگی آب آشامیدنی شهروندان را به همراه داشته و ضایع شدن حقوق مشتركان را به همراه دارد.

هلالی شلمچه، شنه، محرزی، قسمت شمالی مولوی، بهروز، ویلا، و كوی كاركنان برق را از مناطق بحرانی خواند و گفت:این مناطق به دلیل نداشتن شبكه و فرسودگی شبكه آب با بحران كم آبی رو به رو هستند.

رئیس اداره آب و فاضلاب خرمشهر تصریح كرد: 85 درصد آب آشامیدنی خرمشهر از آب الغدیر تامین شده و 15 درصد مابقی نیز آب شیرین كن خرمشهر وارد شبكه می شود.

از 33 هزار مشترك آب در شهرستان خرمشهر پنج هزار مشترك غیر مجاز وجود دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار