تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۲۱۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نیمار: قهرمانی در جام باشگاه های جهان وشکست بارسا ماموریت ماست
ستاره جوان سانتوس امیدوار است این تیم با شکست بارسا جام باشگاه های جهان را فتح کند.

http://u.goal.com/158300/158326hp2.jpg

نیمار ستاره جوان باشگاه سانتوس معتقد است قهرمانی در جام باشگاه های جهان به هیچ عنوان کار آسانی نیست، اما اگر آنها در فینال مقابل بارسا قرار بگیرند شانس بسیار خوبی خواهند داشت.

قهرمان کوپالیبرتادورس فردا در دیدار نخست خود در مرحله نیمه نهایی مقابل کاشیوا ریسول به میدان خواهد رفت و در بازی بعدی هم السد برای تعیین دیگر تیم فینالیست به مصاف بارسلونا می رود.

سانتوس در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بازی مقابل بارسا برای ما ماموریت غیرممکن است اما ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مقابل آنها پیروز شویم."

نیمار در مورد این سوئال که آیا تا جام جهانی 2014 در سانتوس می ماند یا خیر گفت:" امیدوارم این اتفاق بیفتد. در جایی به غیر از سانتوس نمی توانم خوشحال و راحت باشم. در سانتوس در کنار خانواده ام و پسرم خواهم بود و همه هوادارانم در برزیل را می بینم. تنها 19 سال داریم و هنوز راه زیادی در فوتبالم در پیش دارم."

نیمار در صورت کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه های جهان چهارمین افتخار بزرگ خودر در سال 2011 را کسب می کند. او پیش از این کوپا لیبرتادورس، جام قهرمانی پائولیستا، رقابتهای قهرمانی زیر 20 ساله های آمریکای جنوبی.
:
:
:
آخرین اخبار