تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۱۲۱۶۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلسه هماهنگی فینال جام حذفی کشور در خرمشهر
جلسه هماهنگی فینال جام حذفی کشور با حضور مسئول کمیته مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال در فرمانداری خرمشهر برگزار شد
جلسه هماهنگی فینال جام حذفی کشور با حضور مسئول کمیته مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال در فرمانداری خرمشهر برگزار شد.

روز سه شنبه جلسه هماهنگی فینال جام حذفی کشور در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

*خرمشهر آماده میزبانی از فینال جام حذفی

ولی‌الله حیاتی در این جلسه اظهار کرد: خوشبختانه برای برگزاری مسابقه فینال فوتبال جام حذفی کشور دغدغه نداریم و امیدواریم با همدلی تمام مسئولان این میزبانی به بهترین شکل صورت بگیرد.

وی ادامه داد: برای تامین نور ورزشگاه اعتبارات از منطقه آزاد اروند به پیمانکار شرکت نفت و گاز اروند داده شود، تا این شرکت عملیات نصب را انجام دهد.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: اداره ورزش و جوانان باید تمام وسایل و ملزومات را در اختیار شرکت نفت و گاز اروند بگذارد تا امکانات این ورزشگاه 15 هزار نفری زود‌تر به اجرا در آید.

وی در رابطه با برگزاری فینال جام حذفی کشور تصریح کرد: این مسابقه از اهمیت بالایی برخوردار است، چون که در مجامع خارج از کشور به نمایش در می‌آید و باید همه برای خوب برگزار شدن این برنامه تلاش کنند.

* مسئولان قبل از رسیدن امکانات ورزشگاه را تمیز کنند

غلامرضا بهروان در این جلسه اظهار کرد: این ورزشگاه برای تمام ملت ایران به ویژه شهرستان خرمشهر افتخار است که باید فینال جام حذفی کشور به بهترین شکل انجام شود.

مسئول کمیته مسابقات لیگ بر‌تر ادامه داد: باید قبل از رسیدن امکانات به ورزشگاه، نظافت آن را انجام داد، چون نظافت در پایان راحت نخواهد بود.

*برق مهم‌ترین آیتم ورزشگاه است

حجت‌الله بهمنی در این جلسه اظهار کرد: برق مهم‌ترین آیتم این ورزشگاه است و باید مسئولان مربوطه با قدرت ادامه دهند تا شاهد مشکلی در مسابقه فینال جام حذفی نخواهیم بود.

مسئول روابط عمومی و مسئول فرهنگی سازمان لیگ تصریح کرد: مسئولان باید گرمی هوا در خرمشهر را هم در نظر داشته باشند و براساس آن برنامه‌ها تنظیم شده و اجرایی شود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: فینال جام حذفی
:
:
:
آخرین اخبار