تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۲۱۸۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خطيب نماز جمعه بروجن:
مردم اجازه نخواهند داد پروژه انتقال آب به چغاخور متوقف شود
مسئولين استاني و فرااستاني بدانند بحث انتقال آب سبزه کوه به بروجن مايه حيات صنعت، کشاورزي و انسان‌هاست و مردم اجازه نخواهند داد که اين پروژه به هيچ عنوان متوقف شود./ اگر کسي با مسئولين اين پروژه تماس بگيرد و خواستار توقف اين پروژه باشد در تريبون نماز جمعه با اسم و رسم آنها را معرفي خواهيم کرد.

  حجت‌الاسلام رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن پروژه انتقال آب سبزه کوه به چغاخور را يکي از پروژه هاي مهم قرارگاه خاتم الانبياء در شهرستان بروجن دانست و گفت: بحث کميت و کيفيت آب اين شهرستان يک مشکل جدي است.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: اگر مشکل آب شهرستان بروجن برطرف نشود در آينده اي نه چندان دور هم حيات مردم به واسطه مشکلات آب شرب، هم دام‌داری و هم صنعت اين شهرستان با مشکل جدي مواجه خواهد شد.

خطيب نماز جمعه بروجن بيان کرد: سرمايه گذاري جدي به تکنولوژي روز توسط قرارگاه خاتم در حوزه انتقال آب صورت گرفته است.

وي با بيان اين که انتقال آب سبزه کوه محدود و حدودا براي ۱۴ سال برنامه ريزي شده است، گفت: بعد از آن بايد برنامه ريزي جدي تر در اين حوزه صورت بگيرد.

سعادت فر با بيان اين که هر اندازه اي که اين پروژه زودتر به نتيجه برسد بازه بهره وري آن براي مردم بيشتر خواهد بود، تصريح کرد: اگر دوران بهره وري اين پروژه در اثر طولاني شدن به دو يا سه سال برسد ديگر ارزش ندارد.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که مشکل آب شرب و حيات انسانها در اين شهرستان در خطر است، گفت: متاسفانه برخي افراد و گروه ها و شبکه هاي اجتماعي مطالبي را مي نويسند که اين پروژه مشکلات زيست محيطي دارد.

سعادت فر ضمن تقدير از همه مسئولان استان خاصه استاندار چهارمحال وبختياري که از اين پروژه حمايت مي کنند، گفت: مسئولين استاني و فرا استاني بدانند بحث انتقال آب سبزه کوه به بروجن مايه حيات صنعت، کشاورزي و انسانهاست و مردم اجازه نخواهند داد که اين پروژه به هيچ عنوان متوقف شود.

وي گفت: احدي از مسئولين استان و فرا استاني حق توقف اين پروژه را ندارند و مسئول اين پروژه اطمينان داشته باشد که مردم شهرستان بروجن از آنها حمايت جدي خواهند کرد.

سعادت فر گفت: اگر کسي با مسئولين اين پروژه تماس بگيرد و خواستار توقف اين پروژه باشد در تريبون نماز جمعه با اسم و رسم آنها را معرفي خواهيم کرد.
مرجع/ جهانبین
:
:
:
آخرین اخبار