تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۱۲۲۰۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته بیست‎ونهم لیگ برتر؛
نفت 2 – فولاد 1؛ سیزدهمین شکست فولاد
دیدار تیم‎های فوتبال نفت تهران و فولاد خوزستان با پیروزی دو بر یک تیم نفت خاتمه یافت
هفته بیست‎ونهم لیگ برتر – استادیوم تختی تهران
یکشنبه 19 اردیبهشت 95 – ساعت: 18
نفت تهران 2 - فولاد خوزستان 1
گل‌ها: علی قربانی (44) علیرضا عزتی کرامت (89) – حسین ابراهیمی (86)
داور: سیدمهدی سیدعلی
کمک‎داوران: علیرضا ایلدروم و یعقوب حجتی
تماشاگر: صد نفر

نفت 2 – فولاد 1؛ سیزدهمین شکست فولاد

نفت تهران: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، سیامک کورشی، وحید حمدی نژاد، علیرضا عزتی، سعید لطفی، حمید بوحمدان، وحید امیری، ایمان مبعلی (82- مجتبی حقدوست) و علی قربانی (72- امیرارسلان مطهری)
سرمربی: علیرضا منصوریان

فولاد خوزستان: مهرداد طهماسبی، لئونارد مساریچ، محمد اهل‎شاخه، یوسف وکیا، امید خالدی (81- بهمن کامل)، اکبر ایمانی (71- هادی حبیبی‌نژاد)، ماتیاس چاگو، احمد عبدالله‌زاده، امیرحسین فشنگچی (56- محمود مطلق‌زاده)، دورگ کوئه‌ماها و حسین ابراهیمی
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

خلاصه بازی
دیدار تیم‎های فوتبال نفت تهران و فولاد خوزستان با پیروزی دو بر یک تیم نفت خاتمه یافت.

نفت تهران بعد از شکست دادن پرسپولیس آمده بود که فولاد را مغلوب کند و کماکان شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد. تیم فولاد هم که از هفته گذشته حضورش در لیگ برتر قطعی شده بود، نمی‌خواست تهران را با دست خالی ترک کند.

دراگان اسکوچیچ برای این دیدار تغییراتی در ترکیب فولاد انجام داده بود. مهرداد طهماسبی جای سلیمی را درون دروازه گرفت و یوسف وکیا پس از چند ماه دوری به ترکیب فولاد برگشت، ضمن اینکه کوئه‌ماها جایگزین انصاری محروم شد تا فولادی‌ها نسبت به دربی اهواز شاهد سه تغییر در جمع نفرات اصلی باشند.

نیمه اول با میدانداری تیم نفت تهران همراه بود و این تیم چند بار روی دروازه فولاد خطرناک ظاهر شد که از جمله این خطرات می‌توان به ضربه پای چپ وحید امیری و شوت حمید بوحمدان بازیکن خوزستانی نفت اشاره داشت که تبدیل به گل نشدند اما قفل دروازه فولاد در دقیقه 44 با ارسال سعید لطفی و ضربه سر علی قربانی شکسته شد تا شاگردان منصوریان برنده راهی رختکن شوند.

فولاد خوزستان که در نیمه اول موفق به ارائه بازی خوب یا خلق فرصت‌های گلزنی نشده بود، نیمه دوم را بهتر از نیمه اول بازی کرد و بازی پایاپای را مقابل نفتی‌ها به نمایش گذاشت. فولادی‌ها در دقیقه 86 و در پی یک توپ برگشتی توسط حسین ابراهیمی گل تساوی را وارد دروازه نفت کردند اما این گل پایان کار نبود و علیرضا عزتی کرامت کاپیتان تیم نفت دو دقیقه پس از این گل موفق شد دروازه فولاد را با استفاده از یک توپ برگشتی باز کند تا سیزدهمین باخت فولاد خوزستان در این فصل رقم بخورد.

در حاشیه
* استقبال بسیار اندکی از این دیدار صورت گرفته بود و کمتر از صد نفر به ورزشگاه تختی رفتند که در بین آنان حدود ده تماشاگر فولاد حضور داشتند و به تشویق این تیم پرداختند.

* مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی و علی چینی مربی تیم فوتبال نفت از جایگاه ویژه این دیدار را تماشا می کردند.

* مسعود عنایت رئیس دپارتمان داوری نیز از حاضرین در این دیدار بود.

* برخورد محمد اهل‌شاخه مدافع فولاد خوزستان با علیرضا بیرانوند دروازه‌بان نفت تهران در دقیقه 38 نیمه اول باعث توقف چند دقیقه‌ای بازی برای مداوای بیرانوند شد.

* زمان سنج استادیوم ورزشگاه تختی از اوایل نیمه دوم خاموش شد و در دقیقه 72 دوباره شروع به کار کرد.

مرجع / خوزستان اسپورت
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار