تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۱۲۲۰۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رييس اتاق بازرگاني اهواز:
از هرگونه ارتباط و همكاري برد-برد با لهستان استقبال مي كنيم
رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: ما از هرگونه ارتباط و همکاری برد – برد با محوریت تولید، انتقال و یادگیری فناوری استقبال می کنیم
رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: ما از هرگونه ارتباط و همکاری برد – برد با محوریت تولید، انتقال و یادگیری فناوری استقبال می کنیم. 

شهلا عموری در نشست با هیات تجاري ٣٠ نفره از كشور لهستان که امروز، 19 اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر 80 درصد صنایع نفتی كشور و 17 شرکت پتروشیمی در استان خوزستان مستقر هستند. 

وی افزود: خوزستان محل خرید، تولید و مصرف تجهیزات صنایع نفت و گاز است و اهواز تنها شهر ایران است که عمليات تولید، خرید و مصرف صنایع نفت و گاز در آن متمرکز است. 

عموري با بیان اینکه پروژه های VPSS بسیار زیادی در صنایع نفت و گاز در استان وجود دارد، گفت: در افق سال 1404 برای تولید یک میلیون بشکه نفت از میدان های نفتی آزادگان، یادآوران و یاران در غرب کارون برنامه ریزی شده است. 

وی خاطرنشان کرد: بیش از 400 سازنده تجهیزات نفت و گاز در شهر اهواز حضور دارند که نیازهای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را بر اساس استانداردهای API و در گروه هاي مختلف شامل تجهیزات درون چاهی، قطعات ماشین آلات دوار، قطعات عمومی، شیرالات و اتصالات، مخازن و سازه های فلزی تامين می کنند. 

عموری تصریح کرد: ارزيابي دقیق وضعیت موجود، شناسایی و انتخاب زنجیره های تأمین، تهيه نقشه زنجیره های تأمین، توزیع و تفويض مسئولیت های بازیگران، ماركتينگ تکنولوژی، ترویج و ارتقاء در سطح ملي و بین المللی و مداخله در سطح بازیگران به منظور ظرفیت سازی و ارتقاء تکنولوژی از مهمترین اقداماتی است که در راستای ارتقاء فناوری نفت و گاز در منطقه در حال انجام است. 

وي بيان كرد: در این راستا ما از هرگونه ارتباط و همکاری برد – برد با محوریت تولید، انتقال و یادگیری فناوری استقبال می کنیم. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار