تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۱۲۲۰۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كسب رتبه‌نخست خبر آبادان بين 33مركزصداوسيماي كشور
معاونت خبر و مجموعه خبر صدا و سيماي مركز آبادان، بين 33 مركز صدا و سيماي كشور رتبه نخست را از آن خود كرد
معاونت خبر و مجموعه خبر صدا و سيماي مركز آبادان، بين 33 مركز صدا و سيماي كشور رتبه نخست را از آن خود كرد.

داريوش دبيقي مدير كل صدا و سيماي مركز آبادان يكشنبه در گفت و گو با رسانه هاي محلي، كيفيت بالا و به روز بودن خبر را از مهم ترين ويژگي معاونت خبر آبادان عنوان كرد و افزود:در ارزيابي معاونت ارزيابي و نظارت خبر رسانه ملي، معاونت خبر و مجموعه خبر مركز آبادان در فروردين ماه سال 95 از بين 33 مركز صدا و سيماي كشور مقام نخست را از آن خود كرد.

دبيقي اظهار داشت:مردمي بودن، پيگيري مشكلات و مطالبات مردم و پاسخ گرفتن از مسئولان، پوشش موفق و مرتب برنامه هايي نظير اربعين حسيني و راهيان نور و ارتباط زنده با شبكه هاي سراسري از ويژگي هاي برجسته خبر مركز آبادان است.

وي بيان داشت:گزارش هاي خبرنگاران كه در بيشتر اوقات باعث گره گشايي از مشكلات مردم شد، باعث محبوبيت خبر آبادان و انتظارات بيشتر مردم از آن شده است.

مدير كل صدا و سيماي مركز آبادان گفت:با وجود كمبود امكانات و نيروي انساني، خبرنگاران اين مركز با دشوارترين شرايط آب و هوايي توانستند بهترين گزارش هاي خبري منطقه را بر آنتن صدا و سيما پخش كنند.

آبادان نخستين شهري بود كه پس از تهران در هشتم اسفندماه 1346 صاحب فرستنده تلويزيوني شد.

برنامه‌هاي اين فرستنده تلويزيوني شامل موسيقي محلي، فيلمهاي مستند داستاني، خبر و مسابقات بود كه با دو زبان فارسي و عربي پخش مي‌شد.

پس از جنگ تحميلي و شروع مرحله بازسازي، مركز آبادان نيز بازسازي و تجهيز شد، ساختمان ها و مجموعه فني مركز نيز از اول شهريورماه ۱۳۷۴ رسمي افتتاح شد و پس از آن در تاريخ پانزدهم آذرماه 1374 راديو آبادان و دوازدهم بهمن ماه 1374 تلويزيون آبادان به صورت رسمي فعاليت خود را آغاز كرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار