تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۱۲۲۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کعبی: دوست داشتم فردا استیلی روی نیمکت بود/آنهایی که انتقاد می کنند با دایی مشکل دارند
من و استیلی خیلی رفیق هستیم و خاطرات خیلی خوبی از او دارم. ناراحت شدم که این طور از پرسپولیس رفت.

http://u.goal.com/150200/150217hp2.jpg

راه‌آهن در حالی فردا به مصاف پرسپولیس می‌رود که با مشکلات مالی سخت دست به گریبان است اما با این حال بازیکنان و کادر فنی این تیم امیدوارند با کسب سه امتیاز اینبار پیروزی را با تساوی عوض کنند و شرایط خود را در جدول لیگ برتر بهبود ببخشند. درباره این بازی و حاشیه‌های آن با حسین کعبی هم صحبت شدیم.کعبی سابقه شاگردی استیلی را دارد،او که با قانون مصاحبه کرده افسوس می خورد که استیلی در این دیدار روی نیمکت پرسپولیس حضور ندارد.

نظرت درباره بازی فردا چیست؟

به نظرم بازی زیبایی می‌شود. چون هر دو تیم برای برد به زمین می‌آیند. هم پرسپولیس و هم راه‌آهن در جدول لیگ شرایط خوبی ندارند و به همین دلیل فردا با تمام وجود بازی می‌کنند تا برنده از زمین بیرون بیایند.

چرا راه‌آهن در طول این فصل اینگونه به مشکل خورد. چرا نوار تساوی‌های شما قطع نمی‌شود؟

ببینید، یک واقعیت را می‌خواهم بگویم؛ مساوی کردن بهتر از باختن است.

بله مساوی کردن بهتر از باختن است اما وقتی یک تیم در اکثر بازی‌ها فقط دل به مساوی ببندد بردن برایش سخت می‌شود. قبول نداری؟

نه، قبول ندارم. اولا آنهایی که از تیم ما انتقاد می‌کنند به نظرم یا با علی دایی مشکل دارند یا می‌خواهند تیم ما به هر روشی که شده وارد حاشیه کنند. آقایان منتقد بهتر است از خودشان بپرسند که تیم راه‌آهن چه زمانی بسته شد. همه تیم‌ها داشتند وارد بازی‌ها می‌شدند اما تیم ما هنوز کامل نبود و به دنبال بازیکن می‌گشت. از این گذشته بعضی‌ها آن قدر بی انصاف هستند که تیم ما را استقلال و پرسپولیس مقایسه می‌کنند. این مقایسه منطقی نیست و دور از انصاف است.

پس مشکل اصلی تیم شما چیست که به طور مرتب مساوی می‌کند؟

مشکل تیم ما این است که ما دوره بدنسازی خوبی را پشت سر نگذاشته‌ایم. شاید هر چیزی که من بگویم بعضی‌ها بگویند او دارد بهانه می‌گیرد اما واقعا این طور نیست. همه بازیکنان و کادر فنی با جا و دل تلاش می‌کنند که راه‌آهن شرایط بهتری را تجربه کند و شک نکنید که در نیم فصل دوم این اتفاق می‌افتد و تیم ما در جدول لیگ هم جایگاه بهتری را به دست می‌آورد.

فردا راه‌آهن برنده می‌شود یا پرسپولیس؟

همه تلاش ما این است که سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم. نمی‌شود پیش بینی کرد. فوتبال است دیگر.
:
:
:
آخرین اخبار