تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۱۲۲۲۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستانی‌ها همراه با شاگردان ویسی در سکانس پایانی لیگ برتر
استقلال خوزستان برای لمس جام قهرمانی تنها یک گام فاصله دارد و اینک آبی‌های خوزستان برای بالای سر بردن این جام بیش از پیش به حمایت و حضور هواداران خود در ورزشگاه غدیر نیاز دارند
استقلال خوزستان برای لمس جام قهرمانی تنها یک گام فاصله دارد و اینک آبی‌های خوزستان برای بالای سر بردن این جام بیش از پیش به حمایت و حضور هواداران خود در ورزشگاه غدیر نیاز دارند.

خوزستانی‌ها همراه با شاگردان ویسی در سکانس پایانی لیگ برتر

29 هفته از لیگ برتر کشور سپری شد و در تمام این هفته‌ها پرچم خوزستان در لیگ برتر بالا بوده است‎؛ شایر کمتر کسی فکر می‌کرد تیمی که فصل گذشته با اما و اگرهای بسیار توانست در لیگ برتر بماند، امسال پرچم‌دار فوتبال خوزستان در لیگ حرفه‌ای ایران باشد.

آبی‌های خوزستان در لیگ پانزدهم، در حالی که تنها سه سال از عمر این تیم در لیگ برتر می‌گذشت، فعل خواستن، توانستن است را به درستی صرف کردند و 29 هفته در بالای جدول تکیه زدند، جایی که ابتدای فصل هیچ کسی آن را برای شاگردان جوان‏‏، بی‌نام و نشان و بی‌ادعای ویسی متصور نبود.

آبی‌پوشان ویسی در هیاهوی این 29 هفته و بالا و پایین‌های آن و جایی که تمام توجهات‎‏، حتی نگاه‌ تمام رسانه‌ها به تیم‌های پایتخت‌نشین بود،‏ آرام، بی‌سر و صدا و دور از حاشیه، حرکت کردند و گام به گام و به دور از غرور، پیش رفتند و هرگز از صدر جدول و اهداف بلندشان پا پس نکشیدند.

تکنیک و تاکتیک، صبر، تفکر و مدیریت در تیم ویسی جواب داده است و این مربی جوان و بی‌ادعا در فصل جاری لیگ برتر کاری کرد که تمام چشم‌ها به سمت این تیم و ستاره‌های او خیره شد تا جایی که موفقیت استقلال خوزستان به معجزه‌ای باور نکردنی شباهت داده شد.

اکنون سکانس پایانی لیگ برتر است؛‎ سکانسی با هیجان بسیار بالا. هنور تکلیف قهرمان لیگ مشخص نشده است و همچنان تیم استقلال خوزستان و دو تیم قرمز و آبی پایتخت از شانس قهرمانی برخوردارند. هر چند در این بین شانس شاگردان مظلومی کمتر از شاگردان ویسی و برانکو است.

آبی‌های خوزستان که امسال به لستر سیتی ایران لقب گرفته‌اند، امید و امیدواری را پس از ناکامی تیم‌های فولادخوزستان و استقلال اهواز در فصل جاری به فوتبال خوزستان و هواداران فوتبال دوست خوزستانی برگردانده‌اند.

اینک همه چیز برای قهرمانی استقلال خوزستان مهیا است و استقلالی‌ها هم وعده قهرمانی داده‌اند، البته نباید فراموش کنیم که فوتبال است و رخ دادن هر چیزی در آن ممکن است و اگر شاگردان ویسی در نهایت باتوجه به رقابت بسیار حساس سه تیم بالای جدول، موفق به کسب عنوان قهرمانی نشوند، نباید به این تیم جوان که تا این جا با داشتن حداقل‌ها، جزو مدعیان اصلی فتح جام قهرمانی بوده است، خرده گرفت بلکه باید بیش از پیش به تمجید این شیران خوزستانی پرداخت.

خوزستانی‌ها هفته‌ها است که خود را آماده برگزاری جشن قهرمانی کرده‌اند و روز جمعه فارغ از هر رنگی به حمایت از تیم جوان ویسی به ورزشگاه غدیر خواهند آمد و خوب می‌دانند که جوانان استقلال چشم انتظار آن‌ها و حمایت‌های‌شان هستند تا با محکم بر داشتن گام آخر، جشن قهرمانی را با حضور آن‌ها بگیرند.

پس روز جمعه تمام فولادی‌ها، استقلالی‌ها و تمام مردم خوزستان هم‌گام با یاران ویسی خواهند شد تا با بالای سر بردن جام قهرمانی، شگفتی‌های خود را تکمیل کنند.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان ساعت 18 روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار