تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۲۲۴۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: خستگی یک فصل از تنم در رفت/ مردم خوزستان بازهم حماسه آفریدند
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر، حمایت 50 هزار هوادار خوزستانی را به حماسه توصیف کرد و افزود با این حمایت و رسیدن به قهرمانی، خستگی از تنم در رفت..
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر، حمایت 50 هزار هوادار خوزستانی را به حماسه توصیف کرد و افزود با این حمایت و رسیدن به قهرمانی، خستگی از تنم در رفت..

ویسی: خستگی یک فصل از تنم در رفت/ مردم خوزستان بازهم حماسه آفریدند

عبدالله ویسی اظهارکرد: تیم ما از ابتدای فصل خیلی مظلوم واقع شد. خیلی خوب ادامه دادیم ولی بازهم در ادامه فصل مظلوم واقع شدیم. در انتها هم خیلی خوب جواب نامهربانی‎ها را دادیم. تبریک می‎گویم به همه کسانی که چه به ما و تیم‎مان احترام می‎گذاشتند و چه نمی‎گذاشتند.

وی افزود: نشان دادیم همه چیز اسم، پول و تبلیغات نیست. تیم ما قهرمان شد و خدا را شکر که توانستیم این مردم را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تاکید کرد: بچه های ما خیلی زحمت کشیدند، تلاش و کار کردند تا این جام در اهواز بماند.

وی ادامه داد: باوجود این‎که تمام تیم‎ها تلاش کردند، ولی لیاقت قهرمانی برای تیم ما بود و خدا را شاکرم که تیم ما قهرمان شد. خستگی یک فصل که در وجودم بود با این قهرمانی رفع شد.

وی درباره حضور 50 هزار تماشاگر در حمایت از تیمش در این بازی و این که امروز تمام خوزستان به احترام جوانان استقلال خوزستان به ورزشگاه آمدند نیز عنوان کرد: مردم خوزستان هر زمان که نیاز به حماسه‎سازی بوده در هر موضوعی این کار را کردند و حماسه آفریدند. خیلی خوشحالم که امروز نیز این‎گونه شد و با تمام وجود آمدند و حمایت کرندن که ما نیز در جواب آنان با تمام وجود کار کردیم و جام قهرمانی را برای آنان به ارمغان آوردیم و خوشحال‎شان کردیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد نیز در استقلال خوزستان خواهد ماند گفت: واقعا نمی‎دانم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا نمی‎ترسد محبوبیتی که اینک در خوزستان کسب کرده را با رفتن به تیمی دیگر از دست بدهد؟ تصریح کرد: مردم خوزستان آن‎قدر قدرشناس و باشعور هستند که با همچین اتفاقی ناراحت نشوند. اگر شرایط محیا باشد من با تمام وجود فصل بعد نیز اینجا خواهم بود؛ البته منظورم از شرایط به هیچ‎وجه مالی نیست، بلکه شرایطی است که باید محیا باشد تا در لیگ قهرمانان آسیا نیز بتوانیم مردم خوزستان را شاد کنیم که اگر این شرایط محیا باشد در اینجا و در خدمت مردم خوزستان هستم و اگر هم نشد، نماینده مردم خوزستان در یک شهر دیگر خواهم بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درخصوص این که تیمش به لسترسیتی و خودش به گواردیولا مشهور است و این که امروز او گواردیولا بود یا استقلال خوزستان لستر بود نیز گفت: فکر می‎کنم امروز تیم لستر بودیم!

وی در پاسخ به این‎که آیا امشب خوابش می‎برد؟ عنوان کرد؟ فکر نکنم! اینقدر خانه‎مان شلوغ است که فعلا اینجا (هتل) نشستم تا ترافیک و شادمانی مردم در خیابان هم تمام شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار