تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۲۲۴۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس خبر داد:
آغاز ساخت پالایشگاه گاز با توان به‌کارگیری 2 هزار نیروی خوزستانی
کلنگ‌زنی و شروع به‌کار ساخت بزرگترین پالایشگاه گاز مایع در این شهرستان که انتظار می‌رود، در آینده در جذب نیروهای خوزستانی سهم عمده‌ای داشته باشد، انجام گرفت
نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی از آغاز ساخت پالایشگاه گاز با توان به‌کارگیری 2 هزار نیروی خوزستانی خبر داد و گفت: بیمارستان 128 تخت‌خوابی سوسنگرد تکمیل می‌شود.

ناصر صالحی‌نسب امروز با اشاره به سفر چند روز پیش معاونان نیرو، کشاورزی و شرکت جهادی نفت به استان خوزستان اظهار کرد: امیدواریم ره‌آورد این سفر رفع محدودیت‌های آبی در سطح طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری در این استان باشد.

وی با بیان اینکه در سطح شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه کار‌ها و اقدامات اساسی صورت گرفت، افزود: کلنگ‌زنی و شروع به‌کار ساخت بزرگترین پالایشگاه گاز مایع در این شهرستان که انتظار می‌رود، در آینده در جذب نیروهای خوزستانی سهم عمده‌ای داشته باشد، انجام گرفت.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی اشاره به اینکه در هنگام تأسیس این پالایشگاه نزدیک به 2 هزار نیرو از استان خوزستان مشغول به‌کار خواهد شد؛ تأمین اعتبار برای ساخت بیمارستان سوسنگرد را یکی دیگر از اقدامات مهم انجام شده دانست.

صالحی‌نسب اضافه کرد: بحث ساخت بیمارستان سوسنگرد با کمک 70 میلیارد تومانی به پایان رسید و پس از 24 سال به پولی و نبود اعتبار برای ساخت این مرکز درمانی 128 تخت خوابی، با اعتبارات نفت و وزیر آن اقدامات لازم و اساسی انجام شد.

وی با اشاره به مشکلات جاده در دشت آزادگان گفت: این شهرستان در بخش جاده‌ای نیز پروژه سیاهی داشت که با استفاده از اعتبارات نفت و حمایت وزارت نفت 60 میلیارد تومان بودجه اخذ شد و این مشکل نیز در حال برطرف شدن است.

صالحی‌نسب اضافه کرد: از این جاده حدود 10 کیلومتر تا هویزه دچار مشکل است که انتظار می‌رود نماینده جدید برای رفع آن اقدامات لازم را انجام دهد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار