تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۲۲۵۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایمن سازی 120 کیلومتر از محورهای اصلی رامشیر
با پیگیری های فرماندار و رییس اداره راه وشهرسازی رامشیر 120کیلومتر از محورهای اصلی محدوده استحفاظی رامشیر ایمن سازی شد
خوزنیوز: علی خان بگی دوگاهه رییس اداره راه و شهرسازی رامشیر با حضور در فرمانداری رامشیر گزارشی از اقدامات صورت گرفته این اداره را تشریح کرد.

به گزارش خوزنیوز؛ رییس اداره راه و شهرسازی رامشیر گفت: با پیگیری هایی که به همراه سعید فیوضی فرماندار رامشیر انجام داده ایم خوشبختانه توانسته ایم اقدامات خوبی در بخش راه‌های مواصلاتی شهرستان انجام دهیم.

علی خان بگی دوگاهه اظهار داشت: از محل اعتبارات استانی 120کیلومتر از محورهای اصلی محدوده استحفاظی، با اعتبار 600 میلیون ریال ایمن سازی شده است. همچنین توانستیم پروژه دیوار ضامن دره عباس و کانال در محور امیدیه و پل مشراگه با اعتبار یک میلیارد و 390میلیون ریال را به اتمام برسانیم.

خان بگی دوگاهه افزود: از محل این اعتبارات 3400 متر مربع از محدوده استحفاظی شهرستان با اعتبار یک میلیارد و 390میلیون ریال لکه گیری شد.

وی در ادامه به بهسازی و آسفالت محورهای روستایی اشاره کرد و گفت: 28 میلیارد و هشتصد میلیون ریال از محل اعتبارات نفت جهت بهسازی و آسفالت محورهای روستایی هزینه شده است که محور روستای شکریات به طول دو کیلومتر، روستای شاوه شلش و عودتقی به طول2.6 کیلومتر، محور روستای سن به طول 1250 متر از جمله این محورها می باشند.

رییس اداره راه و شهرسازی رامشیر احداث باند دوم محور سه راهی کوپال به رامشیر را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: طول تقریبی این باند 5 کیلومتر می باشد که برای احداث آن بیش از 80میلیارد ریال هزینه شده است.

خان بگی دوگاهه در ادامه به اقدامات صورت گرفته پس از وقوع سیل اخیر در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: پاکسازی محور امیدیه و محور غرب جراحی، لکه گیری و نصب سرعتگاه در محور روستای ریحانه ، لکه گیری محور بیت خلاف ،بیت حمید و اصلاح ابنیه فنی تخریب شده در این محور و همچنین تعویض آبروی لوله ای واقع در محور امیدیه با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال از مهمترین این اقدامات می باشد.
برچسب ها: رامشیر
:
:
:
آخرین اخبار