تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۲۲۵۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر دانشجویی دانشگاه خبرداد:
برنامه "هفته خوابگاه‌ها" در دانشگاه صنعتی دزفول
مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول با اشاره به آغاز برنامه‌های هفته خوابگاه‌ها در این دانشگاه از شنبه 25 اردیبهشت‌ماه، از برگزاری برنامه‌ها و مسابقات مختلف در سطح خوابگاه‌های دانشجویی تا پایان هفته خبر داد
مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول با اشاره به آغاز برنامه‌های هفته خوابگاه‌ها در این دانشگاه از شنبه 25 اردیبهشت‌ماه، از برگزاری برنامه‌ها و مسابقات مختلف در سطح خوابگاه‌های دانشجویی تا پایان هفته خبر داد.

رضا چهارپاشلو با بیان این‌که به مناسبت هفته خوابگاه‌ها نصب بنرهای مقرراتی، ارسال پیامک‌های تغذیه، سلامت، بهداشت، مشاوره و ورزشی و فرهنگ‌سازی در سطح دانشگاه انجام می‌شود، اظهار کرد: به دلیل تداخل هفته‌ خوابگاه‌های امسال با روزهای پنج‌شنبه و جمعه و عدم حضور دانشجویان خوابگاهی، برنامه هفته خوابگاه‌ها در دانشگاه از روز شنبه، 25 اردیبهشت‌ماه آغاز شد.

وی افزود: این برنامه‌ها شامل حضور پزشک و مشاور در خوابگاه‌ها و همچنین کارشناس مامایی در خوابگاه دختران در روز گذشته، بازدید و کارشناسی اتاق نمونه بهداشتی، برگزاری مسابقات پخت غذا در خوابگاه دختران و مسابقات ورزشی در سالن ورزشی برای دانشجویان دختر و در خوابگاه پردیس برای دانشجویان پسر است.

مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول ادامه داد: همچنین نشست صمیمانه مسئولان و دانشجویان در هر 2 خوابگاه، آموزش کمک‌های اولیه توسط اعضای هلال احمر، مسابقه عکاسی با موضوع زندگی خوابگاهی، مسابقه نقاشی طرح دیوار خوابگاه‌ها، برگزاری اردوی‌های تفریحی به مقصد پارک‌وحش دز و پارک بعثت از برنامه‌های دیگر در این هفته خواهد بود.

چهارپاشلو عنوان کرد: ارائه آموزش‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، فرصت‌ها و تهدیدها با حضور سخنران، نظافت، بهسازی و تجهیز نمازخانه‌ها و تقدیر از متصدیان و کارکنان خدماتی نمونه خوابگاه از دیگر برنامه‌های دانشگاه به این مناسبت خواهند بود؛ همچنین جشن خوابگاه‌ها برای آقایان و خانم‌ها به‌صورت جداگانه همراه با تقدیر و اهدای جوایز مسابقات در روز آخر برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که خوابگاه دخترانه در پردیس دانشگاه قرار دارد، گفت: 2 بلوک از این خوابگاه نوساز هستند و تجهیز شده‌اند که در کنار خوابگاه قبلی توانسته است عمده دانشجویان دختر این دانشگاه را پوشش دهد. نمی‌توان گفت که خوابگاه‌ها ایده‌آل‌های دانشجویان را برآورده می‌کنند اما وجود خوابگاه‌های دخترانه در دانشگاه وجه مثبتی از لحاظ امنیت و وضع رفاهی است.

مدیر دانشجویی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول ادامه داد: متأسفانه به دلیل فضای کم خوابگاه پسرانه، امکان پوشش تمام دانشجویان وجود ندارد؛ در این دانشگاه حدود 500 دانشجوی خوابگاهی پسر و 500 دانشجوی خوابگاهی دختر وجود دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار