تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۱۲۲۶۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باشگاه استقلال خوزستان به دنبال رتبه تک رقمی در آسیا
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با قدردانی از حامی مالی این باشگاه که باعث قهرمانی در لیگ برتر شد بر ضرورت ادامه حمایت ها برای کسب رتبه تک رقمی در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با قدردانی از حامی مالی این باشگاه که باعث قهرمانی در لیگ برتر شد بر ضرورت ادامه حمایت ها برای کسب رتبه تک رقمی در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد.

سید جواد نعمتی نژاد در آئین تجلیل از تیم فوتبال استقلال خوزستان که دوشنبه در تهران برگزار شد افزود:باشگاه ما سال 1390 تاسیس شد و از همان ابتدا هم هدف ما استعدادیابی در میان بازیکنان استان بود.

وی گفت: در فصل 95-94 با تغییراتی که در باشگاه ایجاد شد بیش از پیش به سمت حمایت از جوانان رفتیم و معدل سنی بازیکنان ما 23 سال بود.

وی ادامه داد: باید برای فصل آینده تیم خود را تقویت کنیم تا در آسیا رتبه تک رقمی به دست بیاوریم و در لیگ برتر نیز موفق باشیم که برای رسیدن به این هدف به حمایت بانک ملی نیاز داریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: خیلی شفاف از مسئولان بانک ملی می خواهم به کمک ما بیایند امسال هفتاد میلیارد ریال هزینه کردیم و چهل میلیارد ریال نیز بدهی داریم که از مسئولان بانک ملی می خواهم نسبت به پرداخت این بدهی اقدام کنند.

نعمتی نژاد افزود: این در حالی است که اکثر تیم های لیگ برتری بودجه ای بیش از 220 میلیارد ریال دارند.

عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان در این مراسم گفت: بانک ملی پشتوانه خوبی برای موفقیت ما بود و به طور قطع حضور آنها کمک زیادی به قهرمانی ما کرد، شاید پرسپولیسی های زیادی در بانک ملی حضور داشته باشند اما ما هم خودمان را از خانواده بانک ملی می دانیم این بازیکنان لایق تشویق هستند و امیدوارم مطالبات معوقه آنها پرداخت شود.

وی ادامه داد: از شما می خواهم هرطور که می توانید این تیم را حفظ کنید زیرا خیلی ها در کمین نشسته اند تا اعضای تیم را از استقلال خوزستان جدا کنند.

ویسی درباره احتمال ماندن یا نماندن خود در استقلال خوزستان گفت: هنوز چیزی مشخص نیست.

عبدالناصر همتی مدیرعامل سابق بانک ملی نیز در این مراسم گفت: سال گذشته مالکیت باشگاه استقلال خوزستان به دلیل بدهی مدیران پیشین این باشگاه و با حکم دادستانی به بانک ملی منتقل شد همان زمان به مسئولان این تیم قول دادم که اگر بتوانند تیم را در لیگ برتر حفظ کنند از تیم حمایت خواهم کرد و این حمایت ادامه داشت تا اینکه در فصل جدید به قهرمانی رسید وامیدوارم مدیرعامل جدید بانک ملی هم از تیم خوب استقلال خوزستان حمایت کند.

حسن زاده سرپرست بانک ملی نیز گفت: آقای همتی یادگاری های زیادی برای بانک گذاشته که یکی از آنها استقلال خوزستان و قهرمانی این تیم بوده است، باید از ویسی و مدیران باشگاه تشکر کنیم که استقلال خوزستان را به قهرمانی رساندند من که پیش از این عضو هیات مدیره بودم شاهد حمایت های مدیریت بانک از باشگاه بودم و این مساله از این پس هم ادامه خواهد داشت.

تیم فوتبال استقلال خوزستان روز جمعه در آخرین دیدار پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان و کسب 57 امتیاز به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار