تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۲۲۹۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاجران لیگ برتری بالای سر مرواریدهای استقلال خوزستان
خوزنیوز: آبی های خوزستان از بالای فهرست تا پایین فهرست مشتری دارند. در خط دفاع ظاهرا استقلال به دنبال کولیبالی و طیبی است ، سپاهان با جذب ویسی نگاهی به جا به جا کردن چند ستاره تیم آبی پوش رادارد و پرسپولیس هم به دنبال دومهاجم تیم اهوازی است.
خوزنیوز: بازیکنان استقلال خوزستان با پیشنهادهای نجومی تیم های لیگ برتری مواجه شده اند. پس ازاینکه عبداله ویسی سرمربی استقلال خوزستان پای میزمذاکره با سپاهان نشست و هنوز هم نتایج اش اعلام نشده از خوزستان خبر می رسد که ستاره های جوان تیم جنوبی با پیشنهادهات اغوا کننده ای مواجه شده اند.

تیم کم هزینه خوزستانی هرچند موفق شد سال گذشته با 5.5 میلیارد تومان هزینه های نقل و انتقالاتش را کنترل کند اما امسال شاید با دوبرابر همین بودجه هم موفق به حفظ بازیکنانش نشود. جوانان ارزان قیمت ویسی حالا بهترین شکار برای تیم های متمول لیگ برتری به حساب می آیند.

آبی های خوزستان از بالای فهرست تا پایین فهرست مشتری دارند. در خط دفاع ظاهرا استقلال به دنبال کولیبالی و طیبی است ، سپاهان با جذب ویسی نگاهی به جا به جا کردن چند ستاره تیم آبی پوش رادارد و پرسپولیس هم به دنبال دومهاجم تیم اهوازی است.

این پیشنهادها البته آنهایی است که مطرح شده و اگر قرار براین باشد که ویسی برود حتما تیم های دیگر پیشنهادهای وسوسه انگیزتری برای آبی ها خواهند داشت. در این بین به نظرمی رسد که مهمتر از همه هم خود عبداله ویسی است که اگر از تیم جنوبی جدا شود یک پیغام مستقیم برای همه بازیکنان و یک اجازه برای جدایی شان است.

لیگ برتر در سال جاری با رکورد اقتصادی مواجه بوده و همین سبب شده که حتی باشگاهی مانند سپاهان سقف 700میلیونی قرارداد داشته باشد اما مبلغ قرارداد بازیکنان تیم استقلال خوزستان اینقدر پایین هست که بشود با نیمی از 700 میلیون تومان هم پای قرارداد نشاندشان.اتفاقی که در سال های قبل تربرای تیم های جوان و البته نه چندان سرمایه دار لیگ برتری هم رخ داده حالا در شرف وقوع برای برای استقلال خوزستان است.
مرجع / عصر ایران
:
:
:
آخرین اخبار